Ik heb 9dpo gestemd. Dit was met een kv 2v5 test bij de zwangerschap van mijn zoontje! *edit dit was met een lf van 14 dagen, dus 5 dagen voor NOD*
Bij mijn laatste zwangerschap dit jaar teste ik 3 dagen voor NOD negatief en 1 dag voor NOD positief. Heel licht streepje trouwens hoor! Bij Fenna was ik er helemaal niet mee bezig en dacht ik opeens 5 dagen na NOD: 'hey, ik moest toch ongesteld worden?' Nou dat is lekker dan hoor! Dan heb je meteen een knaltest! Nu zijn we weer bezig en heb ik zondag mijn NOD. Vanochtend negatief getest. (alweer, test nu al drie dagen op een rij). Ik vrees dat het anders al wel licht te zien zou zijn op een KV test. Maar het is glanzend wit
Gisteren 9dpo licht positief getest met de kv2v5. Bij de zwangerschap van mijn zoontje toen ook 9dpo....
9dpo de vorige keer met een clearblue plus met avond urine. Was ook een hele duidelijke streep terwijl kv 2v5 pas na de afleestijd een mega verschijning toonde wat ik niet eens op de camera kreeg
13 dagen na de punctie(dus dat is eigenlijk ook DPO),maar heb ook niet eerder getest hoor.Gezien de kleur van het streepje zal hij eerder ook al wel positief aangegeven hebben. Zie de test: