Ik kan echt niet volgen met mijn afscheiding :)

Discussion in 'Zwanger worden' started by shaann, Jul 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shaann

shaann Actief lid

Jan 3, 2014
    256
    2
    18
    Hoii,

Er zijn veel mensen die afgaan of de afscheiding onderaan wanneer je vruchtbaar bent? ...
    Bij mij wisselt het voortdurend, dat kan toch niet..

ze zeggen dat je er "" draden "" mee kan maken, wel 2 weken geleden had ik dit, een paar dagen geleden had ik dit ook .... en tot mijn verbazing kon ik dit vandaag ook doen bij de tussendagen was dit kurkdroog?

Hoe kan dit?
    Ligt dit aan mijn vrouwelijk zijn hihi !! :D

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Het is tussendoor soms ook best een beetje lastig hoor... Ik kon er gisteren en vandaag ook een draadje van trekken, maar het was niet doorzichtig... En het moet echt heel doorzichtig zijn weet ik nog van de vorige zwangerschappen toen ik het in de gaten hield.... Dan was het echt net rauw eiwit... En zoals vandaag bij mij...kon er wel een draadje van maken zeg maar (haha sorry hoor), maar er zat te veel wit bij............

3. shaann

shaann Actief lid

Jan 3, 2014
    256
    2
    18

Ho oké .... het moet absoluut doorzichtig zijn en daarvan moet je draden kunnen maken, ja het is niet echt smakelijk natuurlijk! :D
    Heb dikwijls meer eiwit waar je draden van kan maken, dat is niet oke dan? :( Jah eiwit, Hoe moet je het anders benoemen, het is gewoon vrij dik slijm waar je inderdaad zoals je zegt draden van kan maken, maar heb al meerdere malen gehad op 2 weken tijd, dus geraak in de war.

Share This Page