Hallo meiden, Ik wist niet meer precies wanneer mijn laatste menstruatie was. Maar na lang zoeken het blaadje gevonden waar ik het had op geschreven, 23-08-2012 was mijn laatste menstruatie. Normaal heb ik altijd netjes om de 28 dagen mijn menstruatie, deze keer bleef het weg. Zaterdag 27-08-2014 eindelijk die zichtbare goeie streep op de test. maar toen een uur later kreeg ik bloed. Het valt echter mee wat ik verlies, vergeleken als ik mijn menstruatie heb. Zondag 28-08-2014 nog wat bloed verloren. En vannacht helemaal niks, en nu af en toe nog wat druppels. Ik heb net met mijn huisarts gebelt, en het enige wat ik moet doen is afwachten, ik mag ook nog geen bloed laten prikken. Ik heb echter geen pijn, en het is echt minder dan normaal. Vanmorgen weer een test gedaan en ik vindt de streep duidelijker dan zaterdag. Ik heb in juni ook al een miskraam gehad en toen verloor ik veel meer bloed, is het nu weer mis, of is het bloed van innesteling? Het bloed is wel helder rood, en bruin, en wat roze achtig, en voel me toch echt zwanger. Iemand ervaring? Én weet iemand wanneer de innesteling plaats vindt in welke week van de zwangerschap. Het bloeden is vandaag echt heel weinig. (Foto van de test erbij gedaan van zaterdag) vandaag is de streep duidelijker, kan alleen geen foto maken omdat mijn mobiel het begeven heeft helaas) ook dat nog pff!
Persoonlijk zou ik deze niet als positief beschouwen,en zeker niet om dat je al een paar dagen na je nod zit.en dan zat je zaterdag ook,op of net na nod.Ik vind hem echt niet duidelijk.En denk dan ook een indroger,en dat je nu gewoon ongesteld bent.
Je zit na NOD, dus dan kun je prima een CB Digitaal met wekenindicator doen. Geen getuur naar mogelijke streepjes, maar gelijk duidelijkheid! Succes!
mm ik vind dit een lastige: ja ik zie het streepje, maar je zit al ruim na NOD, dus had ie eigenlijk duidelijker moeten zijn. Aan de andere kant zeg je dat hij duidelijker is dan zaterdag.....Ben bang dat je nog even moet afwachten welke kant het op gaat, sterkte daarmee, want dat is erg vervelend!
Misschien inderdaad doen wat de dokter zegt: afwachten. Makkerlijker gezegd dan gedaan natuurlijk Vorige maand heb ik ook een miskraam gehad en ik moet eerlijk zeggen, ik lag te kronkelen op de grond van de pijn. Dus waarschijnlijk zal het dat wel niet zijn... Ieder geval is anders natuurlijk. Maar gezien je er (jammergenoeg) ook eentje gehad hebt, zou je het verschil ook wel herkennen waarschijnlijk. Als je zaterdag een duidelijkere test had is dat misschien wel een goed teken. Best nog niet te vroeg juichen. Anders vandaag of morgen nog een testje wagen?!
als je weet wanneer je eisprong was en dit idd na je NOD is is hij erg licht. als je niet weet wanneer je ei precies was kan hij prima nog positief zijn. zou ook een CB proberen had trouwens ook bruin/roze bloed verlies en het resultaat ligt nu lekker in haar bedje te snurken
Ik weet alleen dat mijn laatste menstruatie op 23-08-2014 was. Voor de rest houdt ik het niet zo in de gaten, echter weet ik wel wanneer ik weer mijn menstruatie ken verwachten meestal altijd na 28 dagen. Ik houdt mijn eisprong enzo niet bij. Eigenlijk zie ik altijd wel wanneer ik zwanger wordt, gaat het niet bijhouden klus ook wanneer ik zin heb haha. Maar vindt het nu gewoon raar, geen krampjes niet mijn menstruatie gehad op de dag dat ik het moest worden. En de test van afgelopen zaterdag is echter in de hand duidelijk te zien. Zondag trouwens ook een test gedaan was OMO wit. En vanmorgen weer een duidelijke streep. En het bloeden was 1 dag redelijk en vandaag weinig tot niks. Vindt het maar vreemd, en echter weet ik van me jongste dochter dat ik langzaam HCG aanmaak, want deedt een bloedtest na NOD en die was negatief, maar voelde me echt zwanger dus na een paar dagen wachten een test gedaan en harstikke postief toen was ik 5 weken en 4 dagen. Maar nog nooit bloed verloren in mij twee vorige zwangerschappen, zijn twee gezonde meiden. Dus vindt heel nieuw voor mij.