Het is me een raadsel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladyw, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hallo allemaal. Ik zit nu aan het einde van m'n cyclus. 1e dag was 25 dec. Eisprong wellicht 11 jan. Ik heb allerlei kwaaltjes die ik niet heb bij ongesteldheid. Vanmiddag dus getest, kon niet wachten haha maar negatief. Net veegde ik roze af. Is dit van de zwagerschap? Heb gisteravond wel gemeenschap gehad, maar heb dit nooit. Herken ik ook niet van vorige zwangerschap eigenlijk. Iemand ervaring??

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik teste op 10 dpo positief en had op 12 dpo roze afscheiding en daarna een dag bruin. Misschien innestelingsbloeding maar toch nog te vroeg getest? Over 2 dagen weer proberen! Hoop het voor je! Succes

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Een innesteling 11 dagen na de eisprong? Is dat niet wat laat?

4. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien is je eisprong wel later geweest?

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik las net op internet dat de tijd tussen eisprong en innesteling 6 tot 12 dagen kan zijn. Zouprecies 12 dagen zijn dan als dit roze bloed m'n innesteling is. We zullen zien

6. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Spannend ! , ik hoop voor jouw een goed teken dat je zwanger bent hihi ik zit ongeveer met het zelfde ik heb afgelopen maandag echt licht rose afgeveegd zo licht dat het amper te zien was .. Dus dee tampon in ja heel onsmakelijk sorry haha moest snel weg dus verder niet meer aangedacht en bij eruit halen later beetje bruin op het topje van de tampon amper iets .. En sindsdien niks meer alleen vanaf gisteren dik doorzichtig rekbaar slijm een beetje en dan weer helemaal niks .. En het rare is ik heb dit nog nooit zo gehad meestal kreeg ik bruin of rosig bloed en dan halve dag of hooguit een dag erna flink bloed ... Dus pff spannend ! Teste gisteravond negatief kon gewoon niet meer wachten dus meschien te vroeg of toch dat me ongi komt.. Morgen of overmorgen testen en hopen op eindelijk een mooie ekstra streepje :) veel succes voor die zwanger willen worden en hopelijk snel een mooie knal test Xx

7. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    De bloeding komt meestal net voor of tijdens de verwachte menstruatie heb ik op internet gelezen.. Wat ervan klopt weet ik niet maar ik had het bruinverlies op 12dpo. Dit is ook de reden dat sommige vrouwen een innestelingsbloeding verwarren met een menstruatie.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan ook te maken hebben met een naderende menstruatie. Helaas.

Hoe zeker ben je van je eisprong? Gevoeld? Berekend? Ovulatietesten? Getemperatuurd?

Begrijp ook niet goed dat je het hebt over rozeverlies en hoort dit bij een zwangerschap, terwijl je net negatief getest hebt.....

Hrt kan inderdaad met innestelbloed te maken hebben, maar houd er rekening mee dat innestelbloed vaker niet dan wel voorkomt.

Hoop dat je menstruatie uitblijft en dat je over een paar dagen alsnog positief test!

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik ben niet heel zeker van m'n eisprong. Denk hem gevoeld te hebben en had toen wit romig slijm. Heb k nooit.

10. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik heb dat ook echt heel vaak gehad en ook duidelijk verandering van mijn afscheiding maar zelfs daar is vaak geen peil op te trekken .. :( dus ik prent mezelf gewoon altijd in de volgende ronde beter meid het is nog niet zover en ik houd altijd in mijn achterhoofd dat er stellen zijn Die echt heel erg lang moeten wachten en er veel meer voor moetten doen.. ikzelf ben pas vanaf februari 2015 bezig en nog niet echt stappen ondernomen zoals naar de dokter gaan ,beetje bang dat er meschien toch iets is ,dus wacht nog een tijdje tot dat ik voel dat het hoognodig is ... En ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is want doe niet aan ovulatie testen of whatever haha zodat ik er niet al teveel mee bezig ben denk hem wel altijd te voellen , dus hoop voor jouw dat het hartstikke raak is en dat je een mooie knaltest gaat krijgen ! Xx

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nee bekendonbekend het was toch ongesteld helaas. Ach t was ook nog maar de 1e ronde. Ik hoop wel dat het net als bij m'n zoontje in ronde 3 raak is hihi. Maar dat weet je nooit ;)

12. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Romig witte afscheiding is niet wat je verwacht bij een eisprong. Dat zou veel doorzichtig rekbaar slijm moeten zijn..... Veel succes in de nieuwe ronde!

13. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja dat is echt jammer !... Ik ben ook nog aan het afwachten die onzekerheid he maarja duimen voor jouw dat je inderdaad weer snel zwanger bent en een wondertje kunt vasthouden !! Xx

Deel Deze Pagina