Dag 9 vanaf pregnyl en licht positieve test?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Groningse1983, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ik hield het niet meer en heb getest. Vorige week in de nacht van woensdag op donderdag een pregnyl spuit van 5000 gehad en vrijdagmiddag de iui. Pregnyl halveert elke dag. Vannacht heb ik dan nog maar 20 pregnyl in mijn lichaam. Ik heb zonet dus getest en hij is heel, heel, heel licht positief. Er staat wel een streepje. En echt ik heb zo vaak getest maar dit niet eerder gehad. Kan het nog van de pregnyl zijn? Wie weet dit?

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik teste 2 x negatief op dag 9 na 5000ie pg
    Pregnyl. Dus als je het mij vraagt is dit niet van de pregnyl. Spannend meis misschien morgen weer testen?

3. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ja super spannend. Ik vraag me af of het überhaupt kan zo vroeg al positief testen..vorige week woensdagavond hebben we nog wel sex gehad. Vrijdagmiddag in het ziekenhuis had mijn man minder zaadjes, en hoe dom het ook klinkt, wij dachten gewoon aan 2 dagen onthouden, niet nog meer. Dus woensdagavond sex gehad en woensdagnacht om 3 uur die pregnyl spuit gehad. Stel nou dat wonder boven wonder door die pregnyl het wel op eigen houtje gelukt is..kan je dan al zo vroeg positief testen? En als het wel van vrijdagmiddag iui zou zijn..nou het bestaat toch niet dat je dan nu al positief zou testen? Of wel? Ik blijf me ook hormonaal voelen. Zaterdag echt misselijk en zo hormonaal en jankerig. Dat trok maandag weer weg maar sinds gisteren lijkt het er weer te zijn. Niet misselijk beroerd maar wel weeïg misselijk, eigenlijk net zoals zaterdag maar dan lichter. En ook dat vind ik gek als ik nog maar zo weinig pregnyl in mijn lijf heb nu. Morgen zeker weer testen. Ergens baal ik zo dat ik heb getest want stel dat het wel nog van de pregnyl is dan later dikke teleurstelling denk ik.

4. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Je zit vandaag dan nog maar op 6 dpo... dan kan het m.i niet positief zijn van een zwangerschap na een iui op vrijdag. En ook al zou je ei bevrucht zijn door het klussen op woensdag, blijft het een feit dat je eisprong pas vrijdag was. Dus dat maakt dan niks uit qua bevruchting/innesteling aan dagen.

Denk helaas toch echt dat het de pregnyl is die t streepje nog veroorzaakt.:(

5. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    Ik denk ook dat het nog van de pregnyl is.
    Bij mij zat er op dag 8,9,10 en de laatste ronde zelfs nog op dag 11 na de pregnyl nog een streepje van de pregnyl.

Harper1987 vindt dit leuk.
  6. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ook met nog zo weinig pregnyl? Het is nog maar 20. Kan een zw test daar op reageren?

AngelSterre, had jij ook 5000 eh gespoten of 10000?

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Genoeg meiden die 12 dagen na pregnyl nog een streepje krijgen. Ook met 5000 eh

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ow sorry ik heb verkeerd gelezen je bent pas 6 dpo ik dacht te lezen 9 dpo. Nee 6 dgn lijkt me ook wat vroeg ja. Sorry voor mn verkeerde info

9. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Vanmorgen weet getest en deze is iets meer een streep dan gisteravond. Dus dan zou je zeggen dat het wel op loopt terwijl die pregnyl nu toch echt bijna weg moet zijn. Maar voor hetzelfde geld is het wel van de pregnyl. En als dat zo is wil ik ook niet te teleurgesteld zijn dus we wachten maar af. Ondertussen maar blijven testen dan. Bedankt voor de reacties

10. jeshh

jeshh Niet meer actief

Spannend zeg! Lijkt er dan wel op dat... Ik duim voor je!

11. AngelSterre

AngelSterre Actief lid

29 mrt 2016
    354
    142
    43
    ja ik had ook pregnyl 5000.
    Maar ik ga voor je duimen dat ie oploopt

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik testte op 14 dagen na pregnyl nog heel licht posi.
    En de halveringstijd is geen 24 uur, maar 33 uur.
    En ook dit is maar een gemiddelde ;)

Ik zou dus nog uitgaan van pregnyl.zeker als je pas op 7 dpo zit.
    In de meeste gevallen moet de innesteling nu nog plaatsvinden (tussen 6 en 10 dpo) en komt pas 2 dagen daarna het hcg vrij.

13. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Was even benieuwd hoe je testen er nu uitzien? Hopelijk goed nieuws 🍀

14. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ik heb nog niet weer getest. Ik durf niet, ben bang dat het toch de pregnyl was (dat zou ook niet meer dan logisch zijn). Zaterdagochtend nog getest en toen ook licht positief. Vrijdag is het precies 2 weken na de iui. Als ik het vol houd test ik niet en wacht ik eerst gewoon tot ik ongesteld word. Ik hoop van niet natuurlijk en ergens denk ik van niet (dat gevoel in miin borsten is niet afgezwakt of veranderd, dus dat was niet van de pregnyl) maar ik ben zo bang voor dan wel een witte test. Zo moeilijk. .Hoe mijn borsten voelen komt nu van binnenuit en anders altijd van buiten, maar toch durf ik ook niet echt te hopen. Als ik wel zwanger ben laat ik dat natuurlijk weten. Lief dat je het vroeg! Hoe is het met jou?

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben altijd heel voorzichtig met Pregnyl. Vorige keer testte ik op 12dpo licht van de Pregnyl (had toen wel op 6dpo nog 1500IE erbij gespoten).
    Ahhh ik ga duimen voor mooi nieuws voor je!

16. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    We gaan naar de volgende ronde. Ik ben ongesteld. Wel balen. .We zijn er even een paar dagen tussen uit en ik was graag anders het jaar uit gegaan. We hebben pas twee iui pogingen gehad nu maar ook mijn man vond deze poging wel zwaar.

Ik heb nu pregnyl gehad. En het was "maar" 5000 maar ik reageerde er wel op. Snel boos, snel janken en eerlijk gezegd soms best wel snel aangevallen voelen en gewoon paranoia :p. Weten jullie ook of dat met ovitrelle anders is? Of wat heb je nog meer om alles te timen?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    He balen meid! Ik had dat de eerste X met Pregnyl ook. Vollere borsten, emotioneel, vaker plassen.. Ik hoop voor jullie dat 2017 snel een mooie test zal brengen!!!!

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Pregnyl zat hier ook altijd tot 12 dagen na de injectie nog in mijn lichaam... Wat ovitrelle betreft, geen ervaring mee of geen idee van!
    Ik wens je in ieder geval veel succes de volgende poging!

19. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Wat balen dat je bent gaan menstrueren! Heel veel succes met de nieuwe poging in het nieuwe jaar. Hopelijk dan meer geluk en mag jullie wens snel vervuld worden!
    Wij zijn zwanger geworden na onze 2e IUI poging met 10.000 pregnyl ivm een korte lutheale fase. De eerste poging heb ik ovitrelle gespoten. Ik had veel meer last van de bijwerkingen van ovitrelle. Vooral heel veel pijn in mijn borsten. Van de pregnyl eigenlijk geen last gehad, behalve het injecteren zelf.
    Gelukkig reageert iedereen weer anders op medicijnen en heb jij minder last van de ovitrelle dan de pregnyl!

Deel Deze Pagina