Ik zit een paar dagen voor mijn nod en heb tot nu toe negatief getest. Mijn nod is waarschijnlijk donderdag of vrijdag. Sinds gisteren heb ik een licht zeurende pijn in mijn onderbuik. Maar bij de toiletgang als ik er druk op zet doet het zo enorm pijn!! Net of er een wond in mijn baarmoeder zit, zo voelt het. Na de toiletgang zeurt het nog even door en daarna is het weer bijna over tot ik weer naar het toilet moet. Pffff eng
Dat heb ik altijd rond (n)od, mijn baarmoeder is dan extra gevoelig. Bij de jongste had ik het ook, ik dacht een typisch pms-kwaaltje, maar bleek toch zwanger!
Als je negatief blijft testen, zou ik toch ook even een blaasontsteking uitsluiten. Kan dezelfde pijn klachten geven.
Klinkt eigenlijk meer als een naderende nod, dus zou het even afwachten. Word je toch niet ongesteld dan toch even testen. En als je donderdag of vrijdag je nod hebt, heb je wel heel vroeg getest om uit te sluiten of je wel of niet zwanger bent. Zou donderdag er even een testje tegenaan gooien.
Ik herken het wel een beetje. Ik kreeg dit ongeveer een half jaar na dat ik gestopt was met de pil. Soms zo erg dat ik bijna flauw viel. Omdat ik het gevoel had dat het alleen maar erger werd na de dokter gegaan die hebben uiteindelijk niks kunnen vinden. Bij mij had het niks met een zwangerschap te maken. Uiteindelijk wist ik altijd al van te voren dat ik ongesteld moest worden door die pijn maar toen ik zwanger was had ik het ook. Geen idee wat het is. Voel het nu ook nog wel eens.
Ik herken je pijn. Had het vorig jaar nog erger. Nu nog steeds af en toe maar niet meer heel pijnlijk. De 1e en 2e dag van mn nod. Als ik moet drukken fiel ik bijna flauw van de pijn maar is gewoon weg gegaan. Pijn kwam echt van binnen uit. Vraag me echt af hoe dat eigenlijk kwam maar de pijn is nu sowieso weg.
Bedankt voor jullie reacties !! Ik denk dan dat mijn menstruatie er aan komt. Zucht. Hadden jullie daar ook een opgeblazen gevoel bij? Moet me maar proberen minder druk te maken..
Zucht..nu 38 graden lichaamstemperatuur. Dat is wel erg hoog voor een eventuele prille zwangerschap hè ?