Ovulatietest blijft negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamaatje83, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatje83

2 mei 2011
    24
    2
    3
    Hallo allemaal,

Sinds een aantal maanden bezig en hierbij gebruiken we ook Ovulatietesten, afgelopen maanden allen de piek maar tevoorschijn gekomen. (Gebruik de digitale van cb), nu test ik al vanaf zaterdag maar tot aan nu toe test ik alleen maar negatief! Snap er niks van! Via de online vruchtbaarheidscalculator zou ik nu toch echt in mijn vruchtbare dagen moeten zitten.

Herkent iemand dit of weet waar het aan zou kunnen liggen?

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Je kunt altijd wel een paar daagjes schuiven... temp je ook ? Je temp stijgt 1 of 2 dagen na je ei. Ik zou iig doortesten !

3. mamaatje83

2 mei 2011
    24
    2
    3
    Nee ik temp niet, gebruik alleen ovulatietesten.
    Vind het zo vreemd want de andere maanden gaf het wel de piek aan en nu niks, ook heb ik totaal nog geen slijm waar je meestal ook wel de vruchtbare dagen aan herkent. Wel ongesteldheidsgevoel en hoofdpijn.

4. Angelabend

Angelabend Actief lid

14 okt 2016
    225
    0
    0
    Ik heb ook altijd rond dag 14 vruchtbaar slijm.. vorige maand met ovu testen begonnen en dus op dag 14 geen slijm en geen positieve test.. die was 2 dagen later.. dus kan best dat ie een dagje of misschien 2 later komt.. ik zou nog even doortesten 😊

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een online vruchtbaarheidscalculator? Kan dat specifiek in jouw lichaam kijken? Zo nee, dan zou ik daar dus totaal niet op vertrouwen. Die gaan uit van een gemiddelde en je cyclus kan altijd een keer wat langer zijn.

Ovulatietesten maken gebruik van je urine en zijn daardoor vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder. Doortesten dus. De kans is aanwezig dat je piek later is dan je denkt.....

6. Zonnetje870

Zonnetje870 Nieuw lid

18 feb 2017
    3
    0
    0
    Eindhoven
    Hey lady's

Na bijna een jaar gestopt te zijn met de pil.. ben ik vandaag 4 dagen overtijd. Ik heb vanmorgen voor het eerst getest maar bleek negatief. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel altijd een regelmatige cyclus gehad van 24 dagen. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Ik snap er zelf niks meer van. Soms denk ik beginnende kwaaltjes te hebben maar toch is de test negatief. Mij lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden.

Ik zie graag tips of ervaringen tegemoet :)

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Op welke dag zit je nu mamatje?
    Die calculators zou ik niet op rekenen..

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Zonnetje het is voor de topic schrijver "niet leuk " als jij een vraag stelt in haar topic.
    Even een eigen topic openen

Ts het kan weleens voorkomen dat je eisprong wat later is. Daarnaast kun je wel 5 dagen in je vruchtbare periode zitten.
    Ik had soms ook witte testen en dan knalde deze de volgende dag. Even doortesten dus en vooral niet op zo'n app vertrouwen

9. Zonnetje870

Zonnetje870 Nieuw lid

18 feb 2017
    3
    0
    0
    Eindhoven
    Sorry.. wist niet dat dat niet de bedoeling was, ben een nieuwe member ;) jullie kunnen over mijn vraag heen lezen :)

10. mamaatje83

2 mei 2011
    24
    2
    3
    Dank je wel dames voor jullie reacties, ik ben nog even door blijven testen en had indd 2 dgn later een positieve test!
    Nu afwachten☺️

Deel Deze Pagina