Hoi dames, Deze maand had ik redelijk goede hoop, tot ik vanmiddag een testje deed: omo wit. Ik zit vandaag op cyclusdag 27. Normaal is mijn cyclus rond de 30/31 dagen met op dag 16/17 mijn eisprong. Deze maand heb ik rond cyclusdag 15e al mijn eisprong gehad(opgewekt met hormonen). Ik ga er dus vanuit dat mijn cyclus dan ook korter zal zijn? Ik had dus in de planning om morgen (dag 28) te testen maar kon het vanmiddag niet laten. Zou er nog een kansje zijn dat ik te vroeg heb getest of perse ochtend urine nodig heb? Of geef ik mijzelf alleen maar valse hoop en moet ik er vanuit gaan dat het gewoon niet raak is? Pff vind het zo lastig! Ik had het zo gehoopt!
Voor je nod wordt sowieso geadviseerd om het met ochtend urine te doen omdat dat meer geconcentreerd is. Misschien een idee om morgenochtend nog eens te testen of over twee dagen met ochtend urine?
Elk lichaam is anders dus moeilijk te zeggen. Sommige vrouwen testen pas ver na NOD positief. Ik heb echter wel gelezen dat de meerderheid van de vrouwen die 12 a 13 dpo negatief testen niet zwanger is. Hoop voor jou dat je gewoon laat hcg aanmaakt en dat je nog positief gaat testen!
Ik teste een dag voor mijn nod nog negatief.. Op de nod dag zelf licht positief, en 10 testen later heel erg zwanger!
Dan is jouw eisprong die maand later geweest want bijna alle vrouwen testen op 12-13 dpo (mits zeker van de eisprong) al positief Ts.. ik ben bang dat het dan inderdaad niet raak is, maar ik duim dat ik ongelijk heb
Dat zou kunnen, ik heb mijn eisprong namelijk niet getest... meende hem wel te voelen en dat was dus niet veel later.. de een maakt wel meer hcg aan, dan een ander..
Wat je voelt is de laatste groeispurt. Een aantal dagen daarna is dan de eisprong (waar je overigens amper iets van voelt ). Je ei was dus wat later vandaar de lichte test op je nod je was toen ws geen 14 maar iets van 10 dpo.