Hoi allemaal, Ben toch een beetje onzeker. Heb maandag (cyclus 26 dagen) op nod getest en positief (kruidvat test). Nu dacht ik vanochtend nog een keer te testen en dan te zien dat de test donkerder is geworden. Echter lijkt de streep vrijwel hetzelfde. Betekent dit foute boel of moet ik toch meer geduld hebben? Andere meiden met ervaring? Oja de onderste test is die van maandag. De bovenste die van vandaag.
Hij lijkt wel iets donkerder .ben je zeker dat afgelopen maandag je NOD was ? Ik herken in wat je zegt , je zou een duidelijkere oploop verwachten . Maar het kan zomaar dat je minder snel HCG aanmaakt. Morgen nog maar eens testen
Nee er is inderdaad weinig oploop. En ook wel wat licht voor 2 dgn overtijd. Maar hoe zeker ben je van je eisprong? Of misschien bouw je idd wat trager hcg op. Ik duim voor je meid
Ja ik heb wel d.m.v. ovulatietest mn eisprong gevonden. NOD had ook nog gister kunnen zijn maar niet later eigenlijk. Ik weet wel dat ik bij mijn zoontje pas rond 32 dagen licht positief testte, maar ik weet niet of dat wat zegt aangezien iedere zwangerschap weer anders is natuurlijk.
Ik vind je testen erg licht voor post-NOD, maar wie weet bouw jij trager hCG op? Ik denk dat je niets anders kunt dan afwachten... Hou je ons op de hoogte?
Ik zie inderdaad weinig verschil - maar dat had ik in het begin ook! En intussen toch echt 18 weken onderweg.. Na drie dagen ging ik zo vaak plassen dat zelfs mijn ochtend urine niet zo geconcentreerd was als bij de eerste tests... dus mijn testen liepen zelfs een paar dagen af! Helaas zit er weinig op dan af te wachten! We hebben er helemaal geen invloed op.. Ik duim voor een knaltest volgende week!
Dan ook sterkte voor jou! Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het weten als ik meer weet. Heb alleen geen testen meer dus ik moet eerst nieuw halen.
Ik ben er wel 2/3 uur voor de test uitgeweest om te plassen. Maar ja dat zou toch geen effect moeten hebben op hoe geconcentreerd je urine is?
Ik weet t niet, ik ging er maar vanuit dat het dat was. Je nieren gaan al heel snel harder werken; dus je urine wordt echt minder geconcentreerd. Maar of dat de oorzaak was voor mijn aflopende testen weet ik niet. Ik testte ook later enkel eens in de zoveel dagen, want anders was het echt geen oplopende lijn, maar op en neer de hele tijd
Ik hoop voor je dat dit goed zit! Moet wel eerlijk bekennen dt ik je zorgen deel, weinig oploop inderdaad. De test van vandaag is trouwens wel ietsie donkerder. Mijn duimen draaien voor je...
Ik ga over een paar dagen pas weer testen! Ik laat het jullie weten. Bedankt voor het meedenken allemaal...
Ik denk trouwens afgelopen donderdag mn innesteling te hebben gehad (menstruatiekrampen, beetje bruine afscheiding en een drupje bloed). Wie weet heb ik toch te vroeg getest. Maar goed het blijft bij speculeren hè. De aankomende dagen zal het duidelijker worden hopelijk....
Als je maandag getest hebt in de middag en vandaag in de ochtend zit er nog geen 48 uur tussen. Je kunt nog biet echt spreken over een goede of slechte oploop binnen zo een kort tijdbestek. Zou inderdaad nog even een dag of 2 wachten en nogmaals testen. Zou de hoop nog niet diect opgeven hoor.
Ik heb net alle reacties gelezen. Vreemd. Ik heb de foto via mijn telefoon bekeken en ik zie op de onderste test niet of nauwelijks een streep. Op de bovenste zie ik een streepje. Hij is inderdaad licht voor post-NOD, maar ik zou de moed niet laten zakken!
He wat vervelend zeg... vind het er helaas ook niet heel hoopvol uitzien... hopelijk heb je van de week toch n duidelijkere test!