Vandaag zit ik op 10 dpo en kan dus bijna testen! Welke zwangerschapstesten raden jullie aan? action? kruidvat 2v5? Heeft action meer hcg nodig dan kruidvat?
Ik heb die van sensitest gebruikt, maar de meeste zullen je de kruidvat 2v5 aanraden. Ik weet niet hoeveel hcg ze nodig hebben.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met zwangerschapstesten van kruidvat en de normale van action. Klopte bij mij altijd, ook als ze negatief waren.
Hey! Ik zie hier een paar keer staan die van action, maar niet de early.. Zijn hier al zoveel slechte ervaringen? Geven ze dan neg aan wanneer het positief is? Of iet anders? Ik heb nu de early action testen liggen en zou ze morgen willen gebruiken, maar ik twijfel nu?!
Ik heb hem vanochtend gebruikt en ik had 2 dikke vette strepen! en dat terwijl ik 2-4 dgn voor nod zit. Mijn cyclus wisselt een beetje maar gemiddeld ongeveer tussen de 28 en 30 dagen. Dus ik zou hem gewoon gebruiken! Heb daarna een k2v5 test gedaan, omdat ik het niet geloofde en ook deze had 2 duidelijke strepen.