Dank je wel! Ik ga er niet meer vanuit, maar menstruatie ook nog nergens te bekennen dus er is nog hoop. Alleen kan ik de bijna negatieve test van vanmorgen dan niet helemaal verklaren maar we zullen afwachten
Goeiemorgen, Nou die 2besure van gisteren was sowieso niet ok! Vanmorgen een action en een Kruidvat gedaan (die ik ook nog maar even gehaald had) en die zijn gewoon wit. De predictor bewaar ik nog maar even. Bedankt allemaal voor t meelezen en de reacties
Deze geven standaard zo’n wazig plusje toch? Heb me al neergelegd bij het feit dat ik niet zwanger ben hoor. Maar heb ervaring met laat testen op hcg, dus het blijft toch een beetje in nn hoofd spoken. Liever heb ik ook gewoon duidelijkheid en dus moet ik toch voor de allerlaatste zekerheid de predictor morgen maar even doen.
Als je echt niet zwanger bent vind ik dit streepje echt niet normaal. Die testen moeten de handel uit en wel vlug.
In september 2016 had ik deze vals positieve test (zie foto) ook van 2besure. (Midsream) Toen op de zelfde dag, nog een keer zelfde test gedaan en die was negatief. Volgende dag ongesteld. Dus mijn ervaring is nu niet zo best meer met 2besure. Overigens ook wel vaak gewoon super wit gebleven hoor bij negatief en toen ik wel echt zwanger was gaf 2besure ook wel mooie duidelijke streep. Maar neemt niet weg dat zo duidelijk streepje bij niet zwanger gewoon niet moet kunnen. Heb ook nog nooit indrogers gehad, het streepje kwam meteen.
Ik zal even goeie testen gaan doen . De predicator of een kruitvat 2v5! Of een cb i.p.v. al die vage testjes.
Vaak wel idd, daarom zijn dit testen die je vaak pas moet geloven als er een mooie duidelijke lijn staat