Dag allemaal, Ik ben een paar weekjes bezig met FF, en ik moet binnenkort beslissen of ik wel of geen VIP member wordt. Daarom mijn vraag. Wie is er VIP lid van FF? Waarom ben je wel of niet VIP lid geworden? Wat zijn jullie ervaringen met VIP membership of basis? Vinden jullie een VIP membership de moeite (en het geld) waard? Alvast bedankt voor de reacties! Yule
Ik ben VIP. Ik vind het handig dat hij de dpo aftelt (days past ovulation). Ook de chart overlay vind ik interessant om te zien. Mijn vriend heeft een creditcard en hij betaalt het (maar ik koop weer de ovulatietests, zwangerschapstests, themometer, etc.). Dat hij aangeeft of je goed geklust hebt, is ook leuk. En ik hoop natuurlijk nog steeds dat hij implantation signs aangeeft. Maar als je alleen je ei wil spotten, dan kun je met het gewone membership toe.
Dus het is wel een aanrader? Ik heb nog 12 dagen om te beslissen wat ik doe. Mijn NOD is over 4 dagen. Als ik negatief test of ongesteld wordt en doorga naar de volgende ronde, dan denk ik dat ik toch maar VIP wordt. Dan heb ik er zeker iets aan. Als ik zwanger blijk (hoop ik) dan doe ik het niet....
Hi Yule, Ik ben ook VIP member en vind dat persoonlijk ook wel fijn. FF kan veel informatie halen uit je cyclus en je ook leuke extra's vertellen. Net als Aquilegia vind ik het ook fijn dat FF DPO telt. Je kunt altijd een korte periode afnemen als abonnement om het eens te proberen wat je er zelf van vindt. Misschien vind je na het uitproberen van het VIP abonnementje het voldoende om alleen de basis gegevens in te vullen. En omgerekend naar euro's valt het wel mee. x Mieke
Ja, da's fijn van die dure euro he? Hahaha... Ga het toch maar doen denk ik. Maar eerst nog ff testen....!