Hai! Net echo gehad en onze "niet zo kleine" meid word nu al op een kleine 3 kilo geschat... Maar dat even terzijde Ze zagen op de echo duidelijk de darmstructuur, dikke rechte streep. Je kon er miet omheen kijken. Nu zei echoscopist dat het opvallend wss. Hier na moesten we naar de gyn. En die zei er niet teveel over. Wel dat ze het ging bespreken en dat ze volgende week weer een echo wil om te kijken hoe het er dan uit ziet. Ze zei kan ook makkelijk een moment opname zijn... Ik vroeg wat het zou kunnen betekenen. Ze zei misschien een verstopping ofzo.. Maar ik moest me heen zorgen maken. Maar das makkelijk gezegd natuurlijk Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Nee sorry, nooit van gehoord. Maar je hebt zeker gelijk dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, je geen zorgen maken! Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben en het idd gewoon iets onschuldigs is! Sterkte met wachten op duidelijkheid!
Bij de zeldzame darmafwijking die mijn meid heeft zie je een heel erg uitgerekt stuk darm van binnen zitten. Hopelijks is er idd niks aan dehand en lag het aan het moment. Maar let erop dat je kleintje straks binnen 24 u na de bevalling heeft gepoept als je daar op let zou ik me voor nu niet zo'n zorgen maken. Succes met de laatste loodjes xx