ardennetje... zou je niet beter wachten tot morgenvroeg dan? met ochtendurine vergroot immers je kans op een positest... succes!
Nou, zaterdagochtend voelde ik mijn wisselvalige stemmingen aankomen die ik altijd heb als mijn ong er aan komt. Ik moest van het ene moment op het andere moment huilen. Ik voelde aan alles dat het er aan kwam. Maar het is gewoon uitgebleven?. Het is nu zondag 16.50 en mijn ong is nog steeds niet doorgekomen?. Geen enkel teken van ong op het wc papier gezien? Mijn buikpijn is nu bijna zo goed als weg, maar mijn ong blijft gewoon uit. Voel nog steeds volle/gespannen borsten?. Ik ben volgens mijn berekeningen dus 2 dagen over tijd? Durf nu eigentlijk geen zw test te doen?.
Ja, als je het gemakkelijk los kan laten, zou ik nog even wachten met testen. Mij zou dat niet lukken. Als ik over tijd ben, dan moet ik er constant aan denken . Als je er wel constant aan moet denken, test dan gewoon. Als je niet zwanger bent, wordt je dat ook niet met afwachten tot morgen .
Vanmorgen vroeg om 6.20 toch maar weer die zw test gedaan, aangezien ik nog steeds niet ong ben geworden. Resultaat: DEZE KEER OVERDUIDELIJK POSITIEF! Ongelooflijk dat ik gewoon binnen drie maanden zwanger ben geworden . Op 2 juni 2009 krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning en kunnen we nu ook gelijk de baby kamer inrichten .
hehe eindelijk duidelijkheid het is je gegund meid! van harte gefeliciteerd ps ben best wel jaloers op je dat het zo snel is gegaan,ik ben ook al wat ouder en het wil maar niet lukken bij ons
Bedankt . Mijn vriend kan het nog steeds niet geloven en is nog steeds sprakeloos . Ook wij staan nog steeds versteld van het feit dat het binnen 3 maanden gewoon raak is. De weg naar een zwangerschap gaat ook helaas met vallen en opstaan, maar deze dag zal ook voor jou komen .