Beste meiden, Gisteren zat ik bij de huisarts post omdat ik super veel buikpijn had ( nog steeds) Maar ik heb echt 2 weken een beste " baby" buik. Dus ik kwam binnen bij de arts, en vertelde dat ik ong 5 weken zwanger ben. Zijn ogen werden groot! Dat kan niet zegt hij!! Jij bent al veel verder HUH dacht ik. Wanneer was uw laatste menstruatie? 3-7-13... Hij wist zeker dat ik verder ben Nu moet ik afwachten op dinsdag op de echo Ik kan toch niet veel verder zijn
Of het kan weet ik ook niet, ben niet zo goed in tellen etx met al die datums maar het kan heel goed dat het je darmen zijn. Of je het goed ziet ligt ook aan je figuur. ben je heel smal dan zie je dat direct, heb je een buikje zie je het minder snel als buitenstaander...ik heb ook een buikje en ikzelf en mn vriend zagen t wel maar heb t toch goed verborgen kunnen houden. Dat darmenbuikje trekt weer na een tijdje in, heb ik horen zeggen want ik ben helaas niet zover mogen komen.
Door de zwangerschapshormonen zwellen je darmen op, dus dat je een buikje hebt, kan best Misschien ligt het ook wel aan je lichaamsbouw hoe groot / zichtbaar dat buikje is...? Wel apart van die arts om dat zo (tactloos) te zeggen... Enneuh: gefeliciteerd hè
Gefeliciteerd.En ik herken me Zelf er in ben nu iets meer dan 7 weken zwanger maar behoorlijke opgeblaze darmen, broeken al teklein dus neem manlief zijn trainingsbroeken in beslag, bhs al teklein. Loop ook al met een mama belt ( eigengemaakte dan van vorige zwangerschap) wil eigenlijk nog wachten met positiekleding. En bij mij was het zowiezo snel te zien heb al een buikje van me eige en ben meteen na een vmk zwanger geworden dus mijn buikje was al in ontwikkeling.
Hier ook.. echt een onwijze buik! Heb dus ook echt alleen maar wijde kleding aan En dat terwijl ik bij mijn 1e tot 20 wkn amper een buikje had! Nou, je zult het morgen zien op je echo, spannend!!
Hier ook, dikke plof buik en broeken zitten al niet meer lekker, nu elastiekje in korte broek sluiting gedaan Echt niet normaal!
hoi meiden hier ook vandaag precies 5 weekjes zwanger en ook ik heb al een buikje nu ben ik van mezelf ook best stevig dus denk datje het dan al sneller ziet of ik wil het graag zien kan ook hahaha maar moet wel zeggen broeken zitten echt te strak en niet lekker meer maar ze zeggen dat het door de darmen komt en het plaatsmaken voor de baarmoeder welke symptomen hebben jullie nog meer ik loop nu al bijna 2 weken met een hoest en ontstoken klieren bij de dok geweest kreeg er niks voor moest paracetamollen nemen nu ik die dus trouw neem voel ik ook niet zo heel erg veel meer van de krampjes de rugpijn enz word er soms wat onzeker van behalve het hoesten nu dan heb ik verder alleen onwijs zere bortsen en onderrug misselijk gaat wel komt met vlagen meer ik kom vanuit de mmm dus ik heb donderdag de eerste echo ben zo benieuwd . . . .zelf kom ik op 5 weekjes uit maar donderdag weet ik het goeie aantal groetjes daisy
Hier 6+4 en ook al een flinke darmenbuik. Idd tactloos van je ha zeg. Morgen de echo spannend.... geen idee of je verder bent. Weet je cyclus natuurlijk niet, maar ben benieuwd wat je morgen te zien krijgt.
Jeej, ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger, over 2 weken mag ik weer en dan hopen op een mooi kloppend ♥! De dikke buik komt door dat er heel veel vocht in me buik zit, vraag is alleen waar dat vandaan komt, daardoor ook best vaak buikpijn heb en erg onzeker maakt. Maargoed, had en heb nog steeds een smile van oor tot oor.