bijna geen symptomen..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ladyw, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Vorige week had ik wel wat symptomen. steken in m'n zij en soms misselijk. Maar ik voel me nu eigenlijk gewoon heel goed. Is het om je zorgen over te maken dat je weinig voelt van dat je zwanger bent???

2. LenP

LenP Lid

15 jan 2012
    53
    0
    0
    BSO Leidster
    Hoi,

Ik heb precies het zelfde. Niet misselijk en rare dingen. Alleen als ik me soms omdraai in bed dan doen mn borsten behoorlijk pijn. Als ik een inspannende dag heb gehad heb ik s'avonds wel eens een soort ongesteldheids kramp in mn lies en buik. Maar het schijnt als je geen bloedverlies hebt dat er niks aan de hand is.

Voor de rest vraag ik me soms af of het echt wel zo is, ook omdat ik nergens (bijna) last van heb.. Ook stom niet ! hebben we nergens last van lopen we daar weer over te klagen haha

3. LenP

LenP Lid

15 jan 2012
    53
    0
    0
    BSO Leidster
    Zie btw dat we bijna zelfde tijd zwanger zijn, leuk ! :) ben 16e september uitgerekend..

Geniet er van !

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ja af en toe wel last van m'n borsten, maar niet overdreven veel. En een beetje afscheiding. Maar lees je verhalen van vrouwen die heel veel kwaaltjes hebben. Ja ik zie het idd:) jij 1 dag langer zwanger haha
    wanneer heb jij de 1e echo?? ik 7 februari

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    ik zou zeggen: geniet ervan! ;)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb ook bijna nergens last van, maakt ook gelijk weer onzeker he.

7. MichMar

MichMar Niet meer actief

Rond de kerst heb ik hetzelfde hier geplaatst op het forum, ik maakte me ook min of meer zorgen omdat ik nagenoeg niets meer voelde. Dit was de goden verzoeken na mijn idee, met oud en nieuw ben ik 2 dagen enorm misselijk geweest, daarna (tot op heden) voel ik me alleen wat weeïg, ben moe en mijn borsten zijn de laatste dagen weer enorm pijnlijk.

Mij is verteld dat zolang je niet vloeit je je vooral nog geen zorgen moet maken dat er iets niet goed is. Ieder beleeft en voelt het op haar eigen manier, de 1 is er letterlijk ziek van terwijl de ander nergens last van heeft.
    Geniet ervan zolang je nergens last van hebt, en wacht rustig de eerste echo af ;)

8. elisje88

elisje88 Nieuw lid

18 jan 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ook ik ben nu 5 weken zwanger en heb nergens last van ( behalve wat steekjes in mijn onderbuik) als ik het zo lees zijn er meer die dit zo ervaren. Dit maakt mij wat rustiger!

Iedereen heel veel plezier met het zwanger zijn!:)

9. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey lady,

ik kom je overal tegen :)
    ik moet zeggen ik had tot 7 weken nergens last van!
    toen begon bij mij de misselijkheid met vlagen toe te slaan. dat heeft ong. 2.5 week geduurd en heb nu sinds een week weer nergens last van!!
    dus ik zou inderdaad zeggen geniet ervan
    want wat niet is kan nog komen.
    maar zou me nergens zorgen over maken als ik jou was schijnt allemaal heel normaal te zijn :)

succes en alvast een hele fijne echo gewenst!

10. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Jullie onzekerheid heb ik ook gehad. En echt tot heel kort geleden.
    Ik had, en heb, ook helemaal nergens last van.
    Afgelopen maandag weer op controle geweest en het hartje klopt met 150 slagen per minuut. Hij maakt het dus goed in mijn buik.

Ik kan dus wel zeggen...maak je niet druk. Maar dat doe je toch, heb ik ook gedaan. Maar je hoeft je eigenlijk dus niet druk te maken.

11. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb in het begin ook klachtjes gehad maar nu een paar dagen niet meer. Ik ben ook nog niet misselijk. Wat word je hier onzeker van zeg. Ik moet nog 15 dagen wachten voor mijn eerste echo

12. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ik ben nu 22 weken zwanger en nog steeds geen symptomen behalve dikke buik. Lekker genieten, hoeft niets te zeggen!

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames...

ik snap jullie onzekerheid maar mij is door de gyn verteld dat de meeste kwaaltjes pas beginnen naar de 6 weken en dan schommelt je hcg nog.. dus dan kan het nog dat je niet elke dag wat voelt...

en ik ben zelf mijn eerste 12 weken zonder problemen door lopen...

dus ik zal vooral zeggen geniet er lekker van dat je nu nog nergens last van hebt :)

liefs

14. MichMar

MichMar Niet meer actief

Dat is toch wel het duidelijkste symptoom:D

Wat ik van de meesten begrijp (en ook mijn eigen ervaring) is dat velen zich 'anders' voelen de eerste weken, wat weeïg, wat duizelig, steekjes her en der, bij mij begon het 'misselijk' zijn vanaf 6 weken. Dus precies volgens de voorspellingen van de meeste sites en boeken ;) deze week ben ik voornamelijk moe en vreselijk licht in het hoofd, alsof ik constant suiker te kort heb...

15. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb zelf ook nergens last van.. wel meer honger, sneller moe, soms wat steekjes lies, had ik een week terug erger dan nu.. nu bijna geen steekjes lies meer.. soms ben ik ook wel bang :(
    helaas krijg ik pas een echo rond 11 weken.. is heel normaal wel.. nog even geduld! en positief blijven!

16. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    Hoi!
    Wat fijn zo'n forum! Ik ben nu ook vijf weken zwanger zonder echt duidelijke symptomen. Gelukkig meerdere vrouwen die hetzelfde hebben. Toch weer beetje gerustgesteld (vandaag voor de zekerheid nog maar een zwangerschapstest gedaan :D ) .

17. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik had in het begin ook bijna nergens last van, 't maakte me onzeker. Dan wil je eigenlijk graag iets voelen. Maar na 5 weken was het gedaan met de pret, ik voel me nu zo beroerd....maar ik klaag niet hoor :):)

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ben ook zwanger zonder duidelijke klachten/kwaaltjes. Ik kan er (ondanks dat het mijn 3e zwangerschap is) erg onzeker van worden. Vandaag kwam moeder voor moeders bij mij thuis en gelukkig was die test weer positief. Ik kan niet wachten tot mijn echo op 20 febr.

19. Kruimel1

Kruimel1 Actief lid

3 dec 2011
    203
    0
    16
    Pff, ik had opeens vandaag een ingeving: hé, ik merk niets meer? Weg gespannen pijnlijke borsten, niet meer zo moe, niet meer die erge kou de hele dag.. Niets eigenlijk. Dat is al drie vier dagen weg.
    In lichte paniek de VK gebeld die mij wist gerust te stellen.
    Zolang er geen bloeding of krampen zijn probéren te ontspannen.
    De 30e jan eerste echo maar als ik ongerust blijf mag het maandag al.
    Dus ik probéér te kalmeren maar valt niet mee :(
    Wie herkent dit?

20. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ik ben nu ruim 18 weken zwanger van een tweeling, en op die buik na ook geen klachten/kwaaltjes gelukkig! Maakt me nog steeds onzeker maar al 5 mooie echo's gehad

Deel Deze Pagina