Hoi, Overmorgen is mijn NOD, maar zo bang om te testen..bang om weer teleurgesteld te raken bang om weer een ronde verder te gaan om het te proberen om weer teleurgesteld te zijn..Dit is ronde 17 en de wens is zo groot!! VAndaag ook de uitslag van mn bloedonderzoek gehad..Heb een hele mooie uitslag en zeker een eisprong gehad..ze hebben geen getallen genoemd maar wel agg dat ik zeker een eisprong heb gehad en een mooie uitslag heb... Ben echt bang...wil gewoon niet testen in de hoop dat ik dan ook niet teleurgesteld kan raken..... Sorry maar moest gewoon even mijn verhaal kwijt en wellicht iemand die een beetje met hetzelfde gevoel rondloppt...
Vervelend! ik snap het wel hoor! Ik zou ook niet voor je nod gaan testen trouwens, ik zou hoe moeiljik het ook is gewoon weer afwachten
In jou situatie zou ik inderdaad proberen niet voor nod te testen. Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten, maar wel heel fijn dat je uitslagen goed waren! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en over een paar dagen een mooie test mag laten zien
Heb je het idee dat je iets voelt waardoor je wil gaan testen?? Wij zijn 3 jaar en 2 maanden bezig geweest voor ons eerste kindje, mijn nod is vandaag en we hebben 2 dgn geleden positief getest, ook ik was bang voor de teleurstelling, maar dan heb je toch voor je gevoel wel een soort van zekerheid. Succes.
Dank voor jullie reacties.. Ik voel eigenlijk niet echt iets, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet..echt helemaal nergens last van gehad... Het enige wat ik heb is dat ik zo moe ben...ik heb moeite met opstaan en in de middag val ik weer in slaap...dat heb ik anders nooit...maar dit had ik ook de vorige ronde n werd gewoon ongi..ik hoor heel vaak durf te hopen maar ik durf het niet meer en loslaten gaat ook niet... Zit in de knoop met mn eigen gevoelens en weet niet wat ik er mee aan moet.. Clomid slaat gelukkig wel meteen aan en dit is dan mijn 4 ronde met clomid...mocht het na 6 rondes niet lukken dan gaan ze verder kijken...
Ik zou even navragern over je vermoeidheid, miss bijwerking van de clomid ? En anders even kijken voor bloedonderzoek miss heb je wel ijzer tekort waardoor je zo moe bent
Ik snap je gevoel zo goed! Ik was het op een gegeven moment ook beu en testte gewoon niet meer. De laatste ronde heb ik ook op mijn NOD niet getest, het is dat mijn man 2 dagen na NOD erop aandrong dat ik zou testen maar ik geloofde toch niet dat ik zwanger kon zijn want had nergens last van en toen was ik ineens zwanger, heeft minstens 1 week geduurd voordat ik het kon geloven Als je niet wil testen dan adviseer ik je dat gewoon niet te doen, wacht af en zie wat er komt, na een paar dagen nog niet ongesteld? Dan heb je nog snel genoeg getest, sterkte!
Ik ben bezig sinds februari en zie er nu al tegenop om volgende week weer ongesteld te worden. Ik begrijp enigszins Hoe jij je moet voelen
Ik ken je gevoel.. wij zitten ook te wachten tot ik weer ongesteld word na de afbreking van onze zwangerschap.. echt mega spannend! Ik hoop voor je dat je een mooie positieve test in je handen zal krijgen.!
Ik hoop het ook heel erg, maar denk ook weer van het zal toch weer een ongi worden...Ik weet het niet echt een positieve gedachte..Ongi nog niet begonnen en heb ook nog geen test gedaan.. denk dat als ik volgend weekend niet ongi ben dan een testje zal wagen.... Hannah1989: Ik hoop echt van harte dat je gauw ongi wordt en snel zwanger wordt van een prachtkind!