Hallo dames! Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus die meestal schommelt tussen de 28, 29, heel soms 30 dagen. (Vrijwel nooit langer). Vandaag zit ik op dag 30. Inmiddels is het alweer maandagavond.. Heb zaterdag en zondag meerdere keren het idee gehad van ja hoor, nu ben ik écht ongesteld geworden. Het voelde precies hetzelfde als normaal als mijn ongi begint, de buikpijn, en het gevoel dat je het voelt 'druppelen'. Maarrr, niet dus! Nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Vanochtend moest ik al heel vroeg mijn bed uit (04.15) om te gaan werken, dus durfde ik geen testje te doen. Ik ken mezelf, en waarschijnlijk word ik he-le-maal bloednerveus en hyper als er een tweede streepje tevoorschijn zou komen, en dat leek me niet echt handig met een lange werkdag voor de boeg. Morgen heb ik een vrije dag, dus morgenochtend ga ik weer een testje wagen. Het word nu echt met de minuut spannender! Nog meer mensen die vandaag hun NOD hebben en tot nu toe nog geen ongi hebben gekregen?
Ik laat het zeker morgen weten! Ik durf er bijna niet op te hopen omdat het pas de eerste ronde is, zou ik dan echt zo'n geluksvogel zijn? Spannend!
Ik hoop het voor je, het zou zomaar kunnen! Mijn aapies waren er ook in de 1e ronde. Waarom doe je nu geen test? Als je op NOD zit zou dat moeten kunnen, ook met avond urine. Tenzij je 2 liter thee net op hebt 😉
Ik heb wel wat koppen thee op vanavond, geen liters, maar ben toch bang dat dat de test kan beïnvloeden haha. Ik bewaar mijn geduld tot morgenochtend, moeilijk, maar moet me lukken De test ligt al klaar op mijn nachtkastje!
Spannnnnend! Heb ook mijn nod, maar heb vanochtend negatief getest (actiontest) succes morgenochtend, hou ons op de hoogte
Heb net vol goede moed getest met een kruidvat test, maar helaas, negatief.. Ik snap er niks van. Alle pijntjes van een aankomende ongi zijn ook weg. Komt mn ongi gewoon te laat of heb ik toch nog een kans? Geen idee wat ik moet denken :x Spannend MoederWensje! Ik heb nu nog 1 action test in de la liggen, maar lees toch afentoe verhalen over dat deze test niet zo betrouwbaar is als andere testen. Hopelijk hebben we beide alsnog leuk nieuws in de komende dagen!
Geen bloed is moed! Ik dacht ook echt dat ik weer ongesteld werd, maar dat was dus niet zo! Ik had twee dagen na mijn nod een positieve test (en daarna nog een en nog een hihi). Ik zou overmorgen nog een keer testen. Als je zwanger bent zou je het dan wel moeten zien. Tenzij je een laat ei hebt gehad. Maar het kan natuurlijk ook dat je gewoon een cyclus overslaat! Met andere woorden: geduld is nu een heel schone zaak!
Dat ik een cyclus oversla zou ook kunnen natuurlijk.. Gisteravond een (action) testje gedaan, negatief.. Maar op dit moment nog geen tekenen van ongi, we zullen het zien, heb besloten van het weekend pas weer te gaan testen. Had vandaag trouwens wel iets raars wat me op viel, mijn afscheiding had echt een ontzettend sterke, beetje zoete geur, kan het niet echt benoemen.. Herkent iemand dit, of weet iemand waar dit vandaan zou kunnen komen?
Vervelend is dat hè! Negatieve testen naar geen ongi. Ik ben zelf ook 2 dagen overtijd (normaal stipt op tijd ongesteld) mijn testen zijn echter ook negatief. Pfffff....
Die afscheiding had ik alleen bij mijn zwangerschappen, zelfs eerder dan de positieve test. maar ook dat is weer bij iedereen anders natuurlijk... ik duim voor je !
Vandaag weer een kruidvat (2v5) testje gedaan, ik word er moedeloos van, weer negatief. Ik denk toch dat ik helaas een cyclus over sla misschien, zou het anders ook niet weten.