Moet dit even kwijt dames. Dus plaats ik het hier omdat het over mijn dreumesmeisje gaat Ik kopieer het even van mijn facebook af. Voel me nog steeds rot Net thuis. Heb de schrik van me leven gehad! En ben gelijk een stuk grijzer. Daantje was best druk en zat in haar wagen. Ze deed buiten steeds haar sokken,schoenenen jas uit en wilde het niet meer aan. Ik dacht nou laat haar jasje dan maar uit. Ze viel ineens weg. Ik dacht zal wel in slaap gevallen zijn. Haar handjes werden ineens grijs en grauw en haar nageltjes erg blauw. Ik dacht huh?Iemand zei het tegdn mij van dat is niet goed hoor. Ze liep daarna steeds witter aan en reageerde op een gegeven moment nergens meer op. Ik liep richting me zusje en daar was ook ehbo . Ik vroeg of het normaal was dat een kindje dit heeft en zo koud aan voelde. Ze keken naar haar en zeidden gelijk:NEE dit is niet goed. Ze reageerde op dat moment echt helemaal nergens meer op en was flink afgekoeld en echt ijskoud.Haar mondje werd gewoon blauw.Ze pakten gelijk allemaal jassen en gingen haar warm maken en warm wrijfen.Daarna reageerde ze weer iets maar draaide weer met haar ogen weg.Toen werd de ambulance personeel opgeroepen en hun hebben dingen geprobeerd haar te laten reageren.Daarna nadat ze wat warmer was geworden kwam ze bij god zij dank!!!.Anders hadden ze de trauma op moeten roepen zeiden ze.Mijn zusje was er inmiddels ook en toen kwamen me emoties los.Was echt bang mijn meisje te verliezen.Bleek dat ze een flinke koortsstuip had maar ook onderkoeling omdat ze haar schoenen en sokken en jas dus uit had getrokken.Kindjes raken dus ook al staat de zon teschijnen snel onderkoeld met de briesje wind.Pfff hoop dit nooit meer mee te maken.En ben zo blij dat ik me meisje nog heb.Hou van me kleine meid.Morgen maar even bij huisarts melden.
Brr.. krijg de rillingen al bij het idee... jeetje dat is schrikken, terwijl het ook weer niet zoo koud was.. mja lekker warm was het niet zonder jas.. hopen dat ze nu wel dr jasje aanhoud en evt iig mailloitje aan... dikke knuff..
Een koortsstuip is idd doodeng! Caitlyn heeft het hier gehad toen ze 5 weken was, (hier dan niet van koorts, maar van extreme pijn), en dat hoop ik nooit meer mee te maken Ben me ook kapot geschrokken toen
Oh jakkie, dat lijkt me doodeng! Ben heel blij dat het iets onschuldigs was en alles goed gaat. Maar jeetje, wat zul je geschrokken zijn zeg.
Wat schrikken zeg!!! het is inderdaad echt nog te koud voor die kleintjes om zonder schoenen jasjes enz in de wagen te zitten, hier daarom ook nog in de voetenzak hoe gaat het nu met jullie???
Het gaat nu gelukkig goed met mijn kleine meid. Heeft wel erg lang geslapen. Van 8 uur gisteren avond tot vanmorgen 10.30. Haar lichaam heeft gisteren wat te verduren gehad en ze was echt moe. Nu zit ze heerlijk in de box een liedje te zingen voor poppie(haar pop heet poppie volgens haar )
Oh wat naar! Wat zul je vreselijk geschrokken zijn! Gelukkig gaat het nu weer goed. El even melden bij de huisarts. Kinderen die een koortsstuip hebben gehad, kunnen dit vaker krijgen (hoeft niet hoor). Vaak krijg je dan al medicijnen (zetpil) die je in die situatie kunt geven. Dus zorg dat je even goed met een arts overlegt of dit in jullie geval ook nodig is.
Wat erg!!! Mijn buren hebben dit ook gehad vier jaar geleden, toen hun meisje net vier weekjes was! Zij was al een aantal dagen ziek, maar artsen namen het niet serieus! Ze liep blauw aan en buurman heeft geschud uit paniek en tien kwam ze weer bij... eenmaal in het ziekebhuis bleek het arme meisje 18 virussen in haar lijf te hebben waaronder het RS virus! Dit was trouwens dezelfde dag als dat mijn meisje in mijn buik is kverleden, dus we waren tehelijk in het zh! Ze zou minimaal een week moeten blijven en toen ik wad bevallen en een dag later smste hoe het ging en dat ik ons engelje had gezegd over haar te waken, ging het zo goed dat ze meteen naar huis mocht!! Ze heeft er dus maar 5 dagen gelegen uiteindelijk en dat bijzondere meisje was dus op de begrafenis van ons meisje!! Mijn buuv zegt wel eens.. jullie zijn zo sterk, jullie meisje heeft die van ons vast weer teruggestuurd omdat ze heeft geweten dat wij dit nooit aan hadden gekund! Blij dat het bij jullie ook goed is afgelopen maar inderdaad even melden bij de ha!