Ff een vraagje, kan je ook iemand blokkeren hier op de site?Zodat diegene echt jou berichten niet meer kan lezen?? Alvast bedankt!
Onder instellingen heb je wel een negeerlijst staan. Ik durf alleen niet te zeggen of dan ook al je berichten niet meer gelezen kunnen worden door die persoon.
Als je diegene op je negeerlijst zet dan kan je zijn/haar berichten niet meer lezen. Die zijn dan weggelaten. Denk niet dat dat de bedoeling is. Het komt er dus op neer dat diegene gewoon jouw berichten kan lezen die je post.... Succes
Het is helaas niet mogelijk dat een ander jouw berichten niet meer kan lezen. Andersom (inderdaad via de negeerlijst) kan wel. Jij kan dan de berichten van het andere lid niet meer lezen. Lotte
Ja hahaha,dat is ook wel zo..Maar diegene gaat het niks aan hoe het met mij gaat etc..Ik wil absoluut niet dat diegene ook maar iets van mij weet!
Misschien interesseerd het die ander wel helemaal niets hoe het met je gaat. Dat kan natuurlijk ook. Maar dat jij het misschien denkt. Voor de dames die dit lezen. Het gaat om mij. Er is iets gebeurd tussen haar en mijn broer, vandaar dat alle contacten verbroken zijn. Wij zitten toevallig dus samen op hetzelfde forum maar het interesseerd mij echt totaal niet hoe het verder met haar gaat of wat dan ook. Dit wilde ik even toelichten voor de duidelijkheid. Nu ga ik weer lekker verder lezen op het forum.
Dan blok jij haar ook, dan is het opgelost. Voor dit soort dingwn gaan we geen nieuwe accounten of nieuwe namen aanmaken.
Idd Natassja. Maar ik zag gewoon dit onderwerp gisteren ineens, vandaar dat ik het maar even meld. Heb geen problemen met haar. Alleen hoef niets meer met haar te maken te hebben... Ik ben gewoon gezellig op het forum aan het mee lezen en kletsen en wat zij allemaal schrijft of doet interesseerd me werkelijk geen bal. gr sabrina
Ik ben voornamelijk heel erg blij dat het jou geen reet intereseert,mij al helemaal niet,ben heel erg dankbaar dat ik optijd heb ingezien hoe jullie allemaal in elkaar steken! Maar het ging niet alleen om jou! Jammer dat je denkt dat je heel erg belangrijk bent,gelukkig is dat niet meer zo,ben alleen maar opgelucht dat ik jou niet meer zie,en gelukkig ook nooit meer hoef te zien! En blijkbaar doet het je toch wat,anders reageer je niet! En daar laat ik het dan ook bij! ik hoop jij ook!!!!