Kan het toch aan partner liggen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisaadinda, 20 mei 2025 om 12:00.

1. Lisaadinda

12 feb 2025
    36
    1
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

ben bijna weer ongesteld zie al spottingen jammer

kan het dan toch zijn dat het aan partner ligt dat je niet zwanger wordt?
    Wij zijn nu al 14 maanden bezig zonder 1 keer raak. Ik ben 33 en partner 34
    Al die tijd dacht ik het ligt aan mij.
    Mijn partner heeft wel spermaonderzoek gehad dat was goed. Ik gooide schuld op mij, ben toen gezond gaan eten nu gelukkig regelmatig cylus en 12kilo minder bmi rond 25. Maar…
    Ik heb al 2 kinderen van 10 en 7 uit vorige partner. Beide keren gewoon 1 keer seks en raak. Zover ik weet is in onze familie geen onvruchtbaarheid.

Mijn partner zegt dat hij 4 jaar terug en 2 jaar terug pijn aan zijn ballen kreeg, aan ene kant werd balzak ook opgezwollen en het leek alsof er dwars ader liep richting penis. Dit bleef een tijdje ik schat een maand of 2 wel pijn doen. Het voelde heel gevoelig
    Na een paar maandjes verdween het weer.
    Oja mijn partner heeft een dochtertje uit vorige relatie van 6 jaar. Partner heeft nooit soa gehad en nooit seks gehad behalve dan mij en zijn vorige partner. En ik zelfde nooit soa gehad en nooit seks met iemand anders dan mijn huidige partner en vorige partner.

wij staan op wachtlijst ziekenhuis maar ik dacht ik stel hier vraag misschien tips of iemand die zelfde heeft meegemaakt?, kan dit mee te maken hebben? Moeten wij dit aangeven? Of gebeurt dit vaker bij mannen?

eenmaal als spermaonderzoek goed is gaat ziekenhuis je partner dan ook niet meer controleren? Of toch wel?

2. Lisaadinda

12 feb 2025
    36
    1
    8
    Vrouw
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Als het zaadonderzoek goed was, ligt het dus mogelijk niet daar aan.
    Soms heeft het gewoon wat maandjes langer nodig voor het raak is zonder aanwijsbare oorzaak.

Ik zou gewoon de doorverwijzing afwachten en tot aan dan alle vragen op oapier zetten zodat je die in 1x kan stellen.

En onthou, in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie op de toekomst.

Hopelijk mogen jullie snel langs.

Deel Deze Pagina