Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik hoop van harte dat alles gewoon goed is. Hopelijk krijgt je man gelijk!
Vaak betekent een bloeding dat jou progesterone laag is en dokters geven Utrogestan (vaginale) pilletjes. Het kan gebeuren dat lage progesterone een miskraam veroorzaakt maar helaas zijn de dokters hier in NL niet zo vaak op de hoogte en zij weigeren progesterone te geven. (Mijn vriendin had twee miskramen en de dokter weigerde haar progesterone te geven, de derde keer heeft zij hem echt bedreigt dat als ze haar baby verliest dan hij een groot probleem heeft en dat het zijn schuld is en zij kreeg progesterone en een gezonde meid enkele maanden later. Echter is het niet altijd zo dat een bloeding door een probleem is veroorzaakt). Een verloskundige is een ander verhaal aan de andere kant, zij heeft vaak echt geen verstand van medische zaken en voor de meeste verloskundigen is het "even afwachten". Echter is het normaal in andere landen in dat soort gevallen om Utrogestan te krijgen (maar ik weet niet zeker vanaf welke week van de zwangerschap). Het kan ook zijn dat jij zomaar een beetje bloeding hebt en dat dat inderdaad geen probleem is maar die mentaliteit "even afwachten" is voor mij onaanvaardbaar. Ik zou voor een second opinie (naar een dokter!) gaan.
Iedereen bedankt voor de reacties, ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief dus het is helaas toch mis gegaan
Aah neej 😢 Het spijt me dit te horen. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik leer met je mee 😘