Kan het toch nog positief worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Channie32, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal sowieso ben ik nieuw hier:) had eigenlijk gelijk een vraagje. Afgelopen woensdag zou ik ongi moeten worden. Heb vorige week vrijdag getest en vandaag maar allebei negatief. Belde de huisarts en die zij je het hcg bij sommige pas kan meten na 7 à 10 dagen mijn vraag dus is dit Miss bij 1 van jullie is gebeurt je dan toch ineens positief test of moet ik de hoop maar opgeven? Nou alvast bedankt voor reactie. Ronde 9

2. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Je kan nog een keer testen..ik ben 10 dagen overtijd en had vorige week nog een negatieve test..hoe is het nu met jouw???

3. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    heb jij daarna nog getest dan?

ik ben ook 10 dagen overtijd en testte negatief en heb niet meer getest..

4. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    dus je bent nu 6dagen overtijd..?
    nog eens testen..:D
    bij mijn vorige zwangerschap kon ik kan testen na 5dagen (dat je wat zag..)

ik heb hetzelfde probleem..
    de 11e vorige maand, moest ik ongi worden.. ''20dagen overtijd'' ..
    4dagen beetje gebloed (elke dag genoeg gehad aan 1 tampon, dus das raar voor mij; ik zit de 1e 2dgn altijd om het half uur op de wc, omdat ik leegbloed)
    ruim een week erna.. getest.. negatief.. nu nog steeds niet ongi geweest. ik heb eigenlijk ook niet echt klachten.. alleen duizelig en buikpijn (vooral rechts).

dus ik hou je antwoorden in de gaten ;)
    gr xx

5. moeder254

De laatste keer(vrijdag) had ik met de C1000 test een heeeeeeeeeel licht en dun lijntje..de assistente zei dat dit een indrooglijn is en dus negatief..dat was mn 3e test dus ik test even niet meer nu..wacht gewoon af!!!

Irritant is het wel iig!!!

6. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    waarom neem je geen clearblue.. die zijn heel goed..
    eigen merk ben ik nooit zo''n voorstander van..

ik heb daarbij ook vaak indroogstreepjes gehad..

succes!

7. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallow allemaal..Ik moest dus afgelopen 26ste ongi worden vaak ben ik wel 3a 4 dagen later de volgende maand zeg maar..De 25ste had ik al getest (omdat ik weer is niet kon wachten) met z`n vroege test maar niks..NU had ik de 28ste getest ook nega..NU had ik gister een scan voor mijn hoofd dus ook gestest maar ook nega die dokter zij bent u mis zwanger uhhh nou ik hoop het maar weet het niet zeker nu stuurde hij me weg en nu krijg ik vrijdag een scan hij wilde zeker weten ik niet zwanger was..Voel totaal ook niet ik ongi moet worden..Heb al 2 kindjes en bij hun testen ik volgens mij vrij vroeg al posi maar hoor veel mensen pas met een week overtijd posi testen pffffff erg vermoeiend..Mocht ik niet zwanger zijn laat me dan lekker ongi worden kan ik weer verder klussen voor de volgende maand lastig maar hou jullie op de hoogt x

8. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    ohhww.. grr. die onzekerheid is maar niks..
    elke maand wachten tot DE dag.. maar als je echt overtijd bent.. wil je idd weten waar je aan toe bent!

succes en sterkte met de scan..

ik hoop gauw voor je dat er duidelijkheid komt.. en anders zeggen tegen de HA om toch bloed te prikken voor vrijdag (voor de zekerheid ivm de scan)

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik testte bij mn 2e dochter anderhalve week overtijd pas positief! ik was altijd netjes op tijd ongesteld maar nu bleek mn eisprong later te zijn geweest, bleek op de echo.
    hoop dat t bij jou ook het geval is! succes!
    oh...en de kruidvattesten 2 voor 5 euro zijn echt heel goed!!
    meet al bij weinig hcg en heeft geen indrooglijntje!

10. moeder254

Clearblue vind ik dus niks, die valt bij mij(en veel andere dames hier op zp)vals positief uit!!!

11. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo zit nu bij de dokter om bloed te prikken vanmiddag hoop ik goed nieuws te hebben spannendddd

12. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    ohh spannend!!
    Ik hoop voor je dat het goed nieuws is!!

Laat je ons iets weten? :) (hahaha ik ben zelfs zenuwachtig voor je hihihi)

13. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @chienie: spannend.

hier dezelfde klachten ongeveer. op 27 okt. zou ik m;n nod moeten hebben. In die week ervoor heb ik zo'n 5 dagen bruin bloedverlies gehad, niet veel. nu is het weer over en ik denk dat ik dus in de tweede ronde zit. vorige ronde was de eerste ronde na 14 jaar pil. dus het zal wel ontpillen zijn. Ik heb wel een ei gehad rond de 13e oktober. afgelopen maandag nog getest maar nega

14. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hallo heb net bloed laten prikken en krijg straks de uitslag. Ben zo bang nega is maar ja dan weten we tenminste iets dit is zo slopend pffff laat het jullie weten doeg

15. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Stom zag me bericht niet nee duhh zijn 2 bladzijdes hihi sorry voor nogmaals zelfde plaatsen zijn de zenuwen denk

16. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop het voor je channie32, hier nog zo'n zenuwpees vandaag precies 36 dagen gerekend vanaf 28 sept.

gezien mij cyclus kan er van alles nog gebeuren.

17. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    jeetje wat spannend ik zit echt met hetzelfde dus ik heb ook jouw zenuwen.. ben benieuwd! ik hoop et beste voor je natuurlijk

18. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ja het is zo spannend allemaal. Zie ook Jin hafida voor de 3de gaat leuk. Ben helaas nog niet gebelt. Durf het ook niet te hopen zenuwslopend tot later

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
  20. moeder254

zit ook af en toe nieuwschierig te kijken...spannend hoor...

Deel Deze Pagina