Gemengde gevoelens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dibbes, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dibbes

dibbes Actief lid

22 apr 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    Wat voel ik me vreemd!!

Mijn beste vriendin is zwanger van haar eerste kindje.... ik ben zo blij voor haar! Aan de andere kant ben ik jaloers en teleurgesteld dat ik inmiddels al weer een half jaar bezig ben om zwanger te worden van de 2e.

Mijn menstruatie is zeer onregelmatig. Soms een cyclus van 45 dagen en daarna weer van 15 dagen. Wordt er gek van! Daarbij komt dat ik schildklier problemen heb. Ik gebruik hiervoor geen medicatie.

Woensdag heb ik mijn eerste afspraak weer bij de gynaecoloog. Ben benieuwd!

Pff moest even mijn hart luchten. Momenteel kan ik ieder moment in huilen uitbarsten omdat ik zo blij voor haar ben maar ook zo verdrietig....

Wat zou het fanatstisch zijn als we allebei zwanger zijn... Volgende week ga ik met haar babyshoppen tijdens ons weekendje weg.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Erg hé dat je wel blij voor iemand wil zijn maar eigenlijk snijd het aan je! Heb ik ook...vriendin van me zwanger 'niet gepland' ook niet echt goede relatie denk ik echt kan beter bij ons komen! Waarom dan bij hun wel?!?! grrr....

3. dibbes

dibbes Actief lid

22 apr 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    Ja echt een naar gevoel. Echt ik ben zo ontzettend blij voor haar. Leuke partner, goede relatie en alles op orde. Het is haar zo gegund alleen zo ik ook zo graag zwanger willen zijn.

Ik heb alles al een keer meegemaakt maar het lijkt me leuk om het met zijn 2e te beleven.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb de afgelopen maanden ook gehad. Dat je hoort dat er meiden zwanger zijn zonder enige voorbereiding en stabiele relatie.
    Het steekt gewoon even en zolang ben ik echt nog niet bezig..

Niet boos op jezelf zijn en aan toegeven. Het zegt niets over jullie vriendschap of dat je het haar niet zou gunnen.
    Het is jouw stukje verdriet, en daar heb je gewoon recht op!

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dit is heel herkenbaar.
    onze vrienden werden zwanger van hun 1e, na 4 jaar (dat wisten wij toen nog niet dat ze zo lang bezig waren). ja, en natuurlijk was ik zo blij voor haar. maar zelf vond ik het erg moeilijk, vooral omdat ik al zo graag zwanger wou worden maar mijn vriend er nog niet aan toe was.
    ik heb het diezelfde week nog naar haar uitgesproken dat ik er best veel moeite mee had. en dat had zij ook al wel verwacht en ze begreep het heel goed.
    het was fijn om het er zo even over te hebben.

sterkte!

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dat soort berichten is altijd weer even slikken..
    Maar moet je niet aan de medicatie dan voor je schildklier?? Ik moet juist nu extra controleren en medicatie bijstellen.

7. dibbes

dibbes Actief lid

22 apr 2008
    126
    0
    16
    administratie
    rotterdam
    Ik heb nooit echt hinder ondervonden door mijn schildklier. Voelde me goed. Werkt iets te traag. Zolang ik mij oke voelde vond de internist het best. Als ik klachten zou krijgen kon ik bij hem terug komen. NU heeft de huisarts mij doorverwezen naar de gynaecoloog. Deze kan dan weer contact op nemen met mijn internist. Is in hetzelfde ziekenhuis.

Deel Deze Pagina