Geel slijmverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spiegeltje, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Morgen ben ik 6 weken zwanger maar ik heb sinds vrijdag al geel slijmverlies niet brokkelig maar echt slijm sorry voor de details. Vrijdagsmiddag zat er ook een mini beetje bruin in me onderbroek maar niet met afvegen. Ik heb de vk al gebeld en die maakte zich geen zorgen. Vrijdag heb ik een echo maar ben zo onzeker. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Groetjes

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het kan gewoon niks om je zorgen over te maken......als het kaar niet helderrood wordt en daarbij krampen is er niks aan de hand. Het is gewoon erg gevoelig daarbinnen waardoor er sneller een bloedinkje kan gebeuren.

Misschien sex gehad of problemen met ontlasting. Daar wil het ook nog wel eens van zijn..

Maar bruin bloed is oud bloed dus nu is er al niks meer aan de hand...

3. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje! Het bruin was ook echt zo mini alleen ik vind dat gele slijm zo raar het is echt donkergeel heel apart de dokter vroeg ook of ik jeuk had ivm met schimmelinfectie maar dat heb ik niet en ook geen pijn met plassen. We wachten rustig af.
    Groetjes

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is vast nog van dat bruine bloed ..... Zal vast weg zijn na een aantal dagen.

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had het met mn zwangerschap ook. heel donkergeel af en toe. soms ook groen. ik heb er zelfs een uitstrijkje voor laten maken. er was geen infectie of zo, niks aan de hand.
    volgens de huisarts komt dat door de hormonen en je zuurgraad die verandert.
    ik had het af en aan mn hele zwangerschap. nu ik bevallen ben is het over.
    niet druk maken hoor!

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik had het ook in he tbegin van mijn zwangerschap, en zat ook te stressen.. Was allemaal voor niets!

Zolang er geen helderrood bloed bij zit, dont worry!
    Veel plezier vrijdag.

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Bruin verlies=oud bloed. Niets ergs dus. Had het zelf vorige week, vertrouwde het ook niet, mocht meteen voor een echo komen. Alles was in orde.

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Spiegeltje, ik heb dat ook gehad rond 6-7 weken, echt gelige slijmdraden/-propjes :p het is nu weer wat witter
    maar hoort er inderdaad bij denk ik :)

Deel Deze Pagina