Extreem moe 1e zwangerschap, 2e ook? Wie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Amelle, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik was bij onze zoon echt extreem moe en kon overal op ieder moment van de dag wel in slaap vallen. Ik kreeg dit al zo'n 3 dagen voor mijn nod. Op dat moment wist ik eigenlijk dat ik zwanger was.

Nu hoop ik en denk ik dit bij een evt 2e zwangerschap ook te voelen. Eigenlijk liever niet want dan is het meet een verassing :D Maar toch zit ik teveel bij dat moe zijn in m'n hoofd en iedere keer zo tegen mijn nod aan ga ik er extra op letten. En eigenlijk word ik daar een beetje gek van haha.

Wie had dit bij de eerste zwangerschap ook een ook bij de tweede of juist helemaal niet (of andersom dat je het bij je eerste niet had en bij de 2e wel)

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zo vreselijk moe. Bij mijn tweede juist helemaal niet. Kon juist niet zoveel slapen.

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Yep ik heb ook dagen/weken erbij dat ik echt moe ben...
    Ik slaap ook al weken slecht

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nee, bij de eerste extreem moe idd en de tweede juist niet. Nu bij de derde is het weer raak.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik had het bij de eerste niet, bij de tweede wel. 9 maanden lang vreselijk moe geweest.

6. Love84

Love84 Lid

20 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de eerste niet heel erg moe maar bij de tweede nu echt vreselijk moe en ook vreselijk misselijk ........ Jammer dat het niet andersom was want nu heb je genereust nu je er al 1 hebt lopen

Deel Deze Pagina