Wat heeft jullie beeb aan met dit weer? Overdag en 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flappie, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Dat is dus de vraag. Ik vind het best lastig om te bedenken wat ik 'm aan moet doen. Ben zelf een enorme koukleum, maar mijn vriend dus absoluut niet. Ik trek Stijn nu overdag dit aan: rompertje met korte mouw, dik truitje ( wel katoen) warm broekje. Of een dun truitje met daarover heen een spencer. Als we naar buiten gaan een dik vest en leren slofjes.
    's Nachts een pyamatruitje, geen broekje nog, slaapzak en dekentje.
    Ben benieuwd!
    xxx

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt prima zo! Als je twijfelt even z'n nekje checken. Als ie daar lekker warm voelt en niet klam dan is het zeker goed.

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi heeft 's-nachts een pyjamaatje uit een stuk (met 'voetjes') aan, en daaoverheen een dunnen slaapzak en dan onder een niet al te dik dekentje met een lakentje.
    Overdag een rompertje met korte mouw of zonder mouw, een truitje met lange mouwen, broekje of jurk/rok en sokjes of maillot (in geval van jurk/rok). Als we naar buiten gaan doe ik haar een katoenen sjaaltje om en haar 'teddy'-jasje aan en schoentjes. In de wandelwagen ligt ze dan nog in een fleece-voetenzak ;)

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Milan heeft overdag een romper met korte mouwen, trui en broek aan. Naar buiten heeft hij de winterjas aan. 's Nachts een pyama met sokken en dan in de slaapzak.

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik denk dat je hem goed warm aankleed.
    Je kunt idd even checken in zijn nekje of hij klam aanvoelt en zijn handjes en voetjes moeten niet koud aanvoelen.

Deel Deze Pagina