Hoi allemaal, Ik ben nu ong 4 weken zwanger en ben vandaag naar bobbejaanland geweest. Ik ben wel in de achtbanen geweest en vroeg me af of dit kwaad kan voor de baby. Voel me eigenlijk best wel schuldig en maak me zorgen of er nu iets mis kan zijn met mijn baby? Kan iemand mij hierbij helpen? Dank je! Groetjes
heejj mikkie het kan nu nog geen kwaad voor de baby. voor de 12 weken zit de baarmoeder dus ook je kindje nog achter je schaambodje en merken niets van dat gestoot tegen je buik aan. want daarom zeggen ze dat het beter is om niet in een achtbaan te gaan omdat je soms opeens even met me buik tegen iets aanknalt. en van het schudden gaat je kindje alleen maar slapen dus je hoeft je niet schuldig te voelen. als jij een leuke dag hebt gehad dan heeft je kindje dat ook gehad Liefs Marije
ik denk niet dat het echt veel kwaad kan maar ik begrijp gewoon echt niet waarom je dit hebt gedaan? als je je nu schuldig voelt waarom dan niet op het moment zelf!? ik denk dat je zult moeten leren keuzes maken je eigen pleziertjes of je baby!
Nou nou... mmmm... klinkt een beetje veroordelend. Als ik één ding geleerd heb de afgelopen 33 weken is dat heel veel vrouwen heel onzeker zijn en zeker in het begin van hun zwangerschap. Ik kan me de vraag dus best heel goed voorstellen. Grace20: ik denk dat jij moet leren je mening een beetje voor je te houden wil je niet de toorn van het halve forum over je heen krijgen Goed nieuws: de reden waarom bij pretparken staat aangegeven dat zwangere vrouwen niet in bepaalde attracties mogen is omdat je als je een eind op weg bent, de veiligheidsstang niet meer over je buik krijgt of dat je 'm zo strak op je buik krijgt dat er een risico is dat je een klap maakt. Met 4 weken of zolang je buik niet groot is, kan het dus helemaal geen kwaad en hoop ik dat je een superleuke dag hebt gehad. Onthou maar dat je niet ziek bent en eigenlijk heel veel dingen gewoon kunnen. Dit geldt voor eten EN voor activiteiten. Dan komt het allemaal helemaal goed!
Hoi, Bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad erg onzeker, maar de reden dat ik er in ben geweest is omdat ik het pas 1 dag van te voren wist dat ik zwanger ben en nog niet aan degene wilde vertellen waar we mee gingen. Gelukkig kan het geen kwaad, maar ben de volgende keer toch maar iets voorzichtiger. Groetjes