een week over tijd en negatieve etos test..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moi26, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi26

moi26 Lid

25 apr 2007
    58
    0
    6
    Ik ben nu een week over tijd. (ik was overigens niet van plan om zwanger te worden, maar nu ik er mee bezig ben dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, willen mijn vriend en ik het heel graag..) De laatste drie cycli waren steeds 28 dagen. Nu zit ik op mijn 34e dag en niet ongesteld. Ik heb wel symptomen , maar misschien praat ik die mezelf aan. Ik ben met vlagen misselijk, heb pijn in mijn onderbuik (soms het gevoel van eisprong), heb meer afscheiding en heb gevoelige tepels. Nu testte ik net met de Etos test, maar geen streepje te zien. Zijn er meer meiden die al zo lang over tijd waren en toch neg. testten met de Etos test? Ik denk dat ik zo maar eens naar de winkel ga en daar een CB test haal en morgenvroeg weer test. Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

2. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hallo Moi26

Ik had in december getest met het kruitvat merk en die gaf al vroeg een positieve uitslag.
    Ik heb wel eens gehoord dat die van de etos niet zo goed zijn.
    En je kunt ook altijd naar de ha gaan om bloed te prikken en dan weet je het zeker. ;)
    Succes in elkgeval.

Groetjes Jessie33

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Ik heb met 5 dagen overtijd met Etos getest en kreeg wel een duidelijk lijntje.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs, Snoopy

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He meid....je verschijnselen komen mij erg bekend voor... :)
    Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd....met 7 dagen overtijd gestest...maar negatief...dat was een DA test trouwens...
    Ik denk dat ik er zondag nog een testje tegenaan gooi....

Jij heel veel succes morgen he? :D

5. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Wow 11 dagen overtijd...
    Zou je geen bloed laten nemen?
    Dat geeft meer zekerheid?

6. moi26

moi26 Lid

25 apr 2007
    58
    0
    6
    Dank je wel voor jullie antwoorden! :)

Heb de CB test gekocht en ga morgenochtend weer testen. Zit me steeds te bedenken dat ik de Etos test misschien wel verkeerd heb uitgevoerd, haha. Ja, je moet toch wat.. :( ;) Heb geplast in een beker en las op inet dat er misschien wel zeep o.i.d. in kn zitten dat de test beinvloedt. En is het echt van belang om het schuifje over het teststukje te plaatsen? Hmm, sorry maar ben hier echt zo'n leek in. Was mijn eerste zw.test in m'n leven. Gekke is dat ik donderdag mijn NOD had en echte ongesteldheidskrampen had. Vrijdag kreeg ik aan het einde van de middag een zeurende aanhoudende steek rechts onderin. (leek op eisprong) Daarna een opgeblazen buik gehad gedurende het weekend en gister en vandaag weer een paar krampjes. Misschien komt mijn ongesteldheid er gewoon aan. Vind het gewoon irri dat ik mijn lichaam niet begrijp.. ;)

7. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Hallo,
    ik ben nu ook voor het eerst overtijd, en altijd al optijd geweest en nu niet. Ik heb last van een erg vol gevoel en een zeurderig gevoel onder in mn buik. Ik heb gister een test gedaan van cb digitaal en die was negatief en dacht vanochtend ongi te worden want had wat rozige afscheiding dus een tampon ingedaan maar daar zat een heel klein beetje rozig slijm op en meer niet en nu ook nog steeds niet. Snap mijn lichaam nu ook ff niet.
    @ moi26
    Of je echt het schuifje erover moet plaatsen weet ik niet doe ik wel altijd.
    En ik doe het ook altijd in een glaasje urine opvangen maar zorg er wel voor dat het goed schoon en droog is.

Groetjes

Deel Deze Pagina