hoi, ik ben op dit moment bijna 23 weken zwanger van ons 2e kindje. ons zoontje is met een zwangerschap van 34 weken geboren, ze hebben het lang kunnen rekken gezien ik met 25 weken al aan de gang ging. nu is het zo dat ik elke week proluton injecties krijg om zo te proberen een vroeggeboorte tegen te gaan, maar helaas lijken deze niet te werken. gister weer last van harde buiken en in het zkh bleek dat mijn baarmoedermond alweer aan het verstrijken is, nu moet ik dus rust houden en vrijdag krijg ik een gesprek met mijn gyn, ik hoor dan verder of ik nog mag werken, bij mijn zoontje mocht dit niet meer. ook meten ze nog een keer mijn baarmoedermond. ik hoor veel over een cerclage en vraag me af wanneer je daar voor in aanmerking komt? ik hoop dat jullie me daar antwoord op kunnen geven want dan kan ik het misschien voorleggen aan mijn gyn. alvast bedankt. groetjes rebbel
hoi Rebbel, cercalge is echt het vakgbeid van de gynaecoloog. Ik weet niet hoe je baarmoedermond er nu voor staat, maar ik zou het zeker bespreken met je arts. Succes! Mirjam
dank je voor je reactie! ik ben helaas al weer opgenomen geweest in het zkh en mijn bmm was nog 2,6. als hij onder de 2,5 komt krijg ik ws een cerclage. groetjes