Ik twijfel ontzettend tussen 2 namen. Ze lijken veel op elkaar, maar welke is nu echt mooier? Wat vinden jullie? Sanne of Susanne
Sanne. Of Suzan. Misschien kun je voor jezelf bepalen of je de ene naam mooier vindt dan de andere door de koosnaampjes ook in je hoofd te houden: Suus voor Susanne (of Suzan), en voor Sanne - al zal dat misschien minder voorkomen - San.
Allebei erg mooi! Maar goed, ik ben bevooroordeeld want ik heet zelf Suzanne. Post van 7Michelle7 over koosnaampjes triggerde me. Heel weinig mensen noemen mij daadwerkelijk Suzanne, eigenlijk alleen bij formele aangelegenheden. Het wordt al snel Suzan (op mijn werk), Suus (vrienden/naaste collega's) en Sanne als koosnaam van ml. Misschien helpt het je iets bij je keuze!
Ik vind Susanne mooier maar ik vind het zo jammer dat elk meisje dat Susanne, Suzan of een variant daarop standaard Suus wordt genoemd. Rosanne vind ik ook mooi.
hmm ik vind beide niet mooi. Suzanne te gedateerd en dat word altijd suus of suzan. Sanne vind ik te standaard Rosanne vind ik wel een mooie naam met sanne erin.