Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb op de 1e dag dat ik ongi moest worden een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Maar ik heb altijd een hele regelmatige cyclus en nu ben ik ineens overtijd.. Maar als ik zwanger zou zijn dan was de test toch wel positief geweest? Ik weet het niet meer, ik heb wel de hele tijd zo'n raar gevoel in mijn buik alsof ik ongi moet worden maar wordt het maar niet.. Of kan het misschien eraan liggen dat ik deze maand etos zwanger worden heb gebruikt. Heb ook gelezen over vrouwen die dit gebruikte en hun cyclus ineens van slag was? Misschien is dit bij mij ook of zou ik gewoon nog een testje doen.. Ben trouwens nu 4 maanden geleden met de pil gestopt en was 1,5 jaar aan de pil ongeveer. Maar volgens mij is het niet dat ik aan het 'ontpillen' ben, ik had namelijk telkens netjes een cyclus van 28 dagen. En voordat ik aan de pil was, was mijn cyclus ook altijd heel regelmatig.
Je kan nog negatief testen in het begin terwijl je wel zwanger bent. Ik zou gewoon weer een testje doen en kijken wat het dan is! Misschien is hij nu wel positief of word je na een nega test toch ineens ongesteld omdat je het onbewust toch tegenhoudt? Ik ben benieuwd wat de nieuwe test zegt!
Nou misschien ga ik dan toch zometeen maar een nieuwe test halen. Ik had de 1e test wel gedaan op de 1e dag dat ik ongi moest worden en toen al heel vroeg.. was nogal nieuwsgierig
Op de bijsluiter staat altijd dat als hij negatief is, je 2 a 3 dagen moet wachten en dan weer moet proberen, dus het lijkt mij een goed idee! Hou ons op de hoogte
Nou deze test was ook negatief.. Misschien omdat ik vandaag al 100x na de wc ben geweest? En ik beter tot morgenochtend had kunnen wachten. (Maar mijn 'ik-wil-het-perse-nu-doen' vriendje wilde het nu) Dus alweer een negatieve test. Ik denk dat ik gewoon niet ongi wordt omdat ik het te graag wil ofzo..
he meid wat vervelend... Maar je moet niet gaan testen als je net een hele hoop hebt gedronken, dan is je urine niet geconcentreerd genoeg. Als ik jou was zou ik morgen of overmorgen nog een test doen met ochtendurine, mocht hij dan nog negatief zijn weer rustig een tijdje afwachten. Misschien dat je dan wel ongi wordt? Succes!
Ben vandaag ongi worden.. dus helaas. Maar nu weet ik het tenminste. Van dat wachten wordt je zo gek.