ziek ziek en nog eens ziek!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xlittlechildx, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,

Voor dat ik wist dat ik zwanger was had ik last van erge hartkloppingen,die hartkloppingen die zijn veel geminderd en heb ik nu nog maar 1 soms 2 keer per dag last van.
    Vanaf afgelopen zaterdag kreeg ik ontzettende hoofdpijn en pijn aan me schouders nek rug en werd erg misselijk.
    Onder het eten moes ik gewoon stoppen met eten omdat het me niet goed werd ervan. Ik heb hier last van gehad zaterdag zondag en maandag.
    Op dinsdag morgen toen ik op stond begon de dag weer het zelfde en voelde me echt brak.later op de dag werd de misselijkheid steeds erger maar nam de hoofdpijn af. savonds toen we wilde gaan eten werd het me niet goed en begon het overgeven.
    Ik heb de hele avond en nacht en woensdag morgen overgeven.
    Ik heb toen woensdag om half 11 een sultana fruit reep gegeten, ik nam er een hap van en kon gelijk een emmer pakken ik ging weer over me nek.
    Om 11uur heb ik de rest van de sultane fruit reep gegeten en die heb ik binnen gehouden,verder heb ik die dag een boterham gegeten en 2koppen soep.deze heb ik binnen gehouden.
    Als ik aan warm eten denk,denk ik ook dat ik weer moet overgeven.
    Ik heb verder die nacht niet hoeven overgeven en die dag erna dat is vandaag ook nog niet.
    Maar ik voel me nog steeds behoorlijk misselijk en brak,ik kan wel de hele dag slapen.

Ik vraag me nu eigenlijk af of ik gewoon de griep zou hebben of dat dit van de zwangerschap komt.
    Hebben jullie dit ook mee gemaakt rond de 7 weken zwangerschap en hoelang heeft het bij jullie zo aangehouden?
    Ik kan echt helemaal niets doen als ik loop wordt het me al niet goed en kan bijna niets anders doen dan liggen en slapen.
    Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad en hoop ook echt dat het snel over is.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

groetjes

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi xlittlechildx,

ik heb gelezen dat de misselijkheid vaak het ergst is tussen de 6 en 12 weken.
    Echter mag je niet tevaak overgeven dus als het echt erg word kan je beter contact opnemen met je ha of vk.

Ik ben iets minder ver dan jou maar ervaar ook het constante misselijk, moe en ziek zijn.
    Het hoort er allemaal ook gewoon een beetje bij.

Beterschap!

3. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    Dank je wel,

Het lijkt er op dat ik me vandaag wat beter voel!,ik hoop het maar,kan ik wat aan mijn huishouden doen want schaam me dood als er mensen binnnen komen lopen.
    voel me wel nog misselijk maar dat is misschien alleen de ochtend,ik voel me in iedergeval niet zo grieperig als gisteren en eergisteren.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hai!
    gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik had die misselijkheid e.d. ook heel erg in die eerste weken..
    warm eten is een verschrikking en met het meeste eten heb ik dat nog steeds... vooral bij zelf koken!
    onze oplossing was dat manlief kookt en ik dan de hond uit laat of boven ben zodat ik nog niets ruik.. dan gaat het het beste bij ons..
    gehakt is zo iezo uit den boze (bij ons tenminste)

op het moment is het nog niet veel beter...
    koud eten gaat beter.. brood, of sla met toch wat vlees vanwege ijzer en zo .. als is het maar een beetje.. alle beetjes helpen..
    wat ik ook vaak at als ik mijn gewone maaltijd echt niet weg kreeg was brinta pap...

als je niks binnen kunt houden zeker naar vk gaanhoor! want dan krijgt je ukkie ook niks binnen.. :(

(bij mij is ook een keer advies gegeven door vk om bij de apotheek een soort drankje te halen (die schijnen kankerpatienten ook vaak te 'eten' ) en die staan voor een complete maaltijd ... schijnt erg goed te zijn (als het niet anders kan) maar ook wel beetje prijzig..

5. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    hallo,

bedankt voor je reactie!
    ik ben de afgelopen dagen echt behoorlijk ziek geweest.
    vandaag is de eerste dag dat ik tot nu toe me redelijk voel .ik voel me niet op en top maar ik kan wel wat doen gelukkig. mijn huishouden kwam ook erg achter te liggen en dat kan ik echt niet aan zien.
    ik hoop dat het zo blijft en dat ik niet meer zo ziek wordt als dat ik geweest ben.
    de vk adviseerde me tabletten tegen de misselijkheid.
    en die hen ik me gehaald bij de apotheek.
    ben benieuwd of ze me helpen als ik zo misselijk ben.

Donderdag krijg ik de eerste echo,ik hoop dat het er goed uit ziet voor zover dat te bepalen is.

6. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    vandaag ben ik opgestaan en ben niet misselijk,de eerste dag dat ik me niet zo erg ziek voel.
    alleen nu maak ik me weer druk,omdat de misselijkheid weg is en ik nu een zeurend gevoel rechts onder in me buik heb,ook aan de rechterkant van me onder rug heb ik een zeurend gevoel.
    is dit een teken dat het mis aan het gaan is denken jullie,ik ben hier namelijk bang voor omdat ik opeens niet meer misselijk ben,maar wel opeens een zeurend gevoel krijg in me buik.
    hopelijk kan iemand van jullie me zeggen hoe en wat

groetjes

Deel Deze Pagina