Groei van de baby

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Calimero, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo,

ik heb een vraagje
    ik ben gisteren bij de vk geweest en kreeg daar te horen dat mijn kindje waarschijnlijk een kleintje zou blijven nou kwam ik gisteren thuis en heb ik op die zwangerschaps kaart gekeken en daar stond
    blijft kleintje maar groeit nu goed
    nu weet ik dat mijn moeder toendertijd is opgenomen omdat ik niet goed groeide en ik moet nu al over tweeen halve week terug komen dus nou vroeg ik mij af hoe groor is de kans dat ik voor hezelfde probleem opgenomen kan worden?
    nu moet ik er meteen maar even bij zeggen dat ikniet werk ( ben huisvrouw)
    en ik heb eerder deze zwangerschap al te horen gekregen dat ik het heel rustig aan moet doen wat ik nu dus ook doe
    hoop dat je me een beetje gerust kunt stellen
    alvast bedankt!

veel liefs gipsy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Gipsy,

je hoeft je geen zorgen te maken hoor. In deze periode is het normaal dat je elke 3 weken komt, agendatechnisch kan dat best 2,5 week zijn.
    Je hebt grote en kleine kinderen, de een is bij de geboorte 5 pond en de ander 8 pond. ook in de zwangerschap zien we dat verschil al. Dat geeft niets en is niks om je zorgen om te maken. Dat je moeder destijds is opgenomen zegt niets over jouw zwangerschap nu.
    Je kindje groeit, dat heeft de verloskundige gezegd en opgeschreven en dat is het belangrijkst.
    Doe maar rustig aan maar maak je zeker geen zorgen!

Mirjam

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    heel erg bedankt voor je antwoord je hebt me zeker gerustgesteld dank jewel!

Deel Deze Pagina