Hee meiden, ik ben nog maar net zwanger maar ik heb zo'n honger de hele tijd. Dat had ik bij Isabella helemaal niet. Toen ben ik ook maar 9 kilo aangekomen. Ik ben van mezelf al heel erg slank en heb wel een normale eetlust. Maar ik heb eet nu voor 10 zeg. Dit herken ik helemaal niet ha ha. En als ik niet eet ben ik dus erg duizelig. Meer meiden die dit zo vroeg hadden?
Hier ook... 8 weken zwanger en enorm honger ik eet er ook maar gewoon naar, maar ik had dat met mn zoontje precies hetzelfde. Toen ben ik de hele zwangerschap net 10 kilo aangekomen, en paste meteen na de bevalling weer in mn spijkerbroekies, en woog 2 kilo minder dan voor mn bevalling! bizar. nu ben ik dus 4 weken bewust zwanger en ik eet weer meer, en ik ben nog niets aangekomen, hoewel mn buik wel een beetje naar voren begint te steken. ik heb een gewoon postuur... maatje 38, soms 40, ligt aan het merk, en mijn theorie is dat zwanger zijn mij heel veel energie kost. Ik had voor lunch een boterham met 2 kroketten gegeten, en een uur daarna nog een bakje crueslie, en nu droom ik alweer van avondeten. Terwijl ik eigenlijk best misselijk ben! haha. Maar ik denk dat als je gewoon gezond eet (slaat niet op die kroketten hoor, dat was een uitzondering) dan kom je er echt niet veel meer van aan. Ik eet denk ik per dag 3 bruine boterhammen extra, met smeerkaas ofzo, of van die cracottes ofzo. en wat meer aardappels. en weeg nog steeds hetzelfde als voor mn zwangerschap. Ik had het met mn zoontje trouwens heel erg ook met borstvoeding geven. Toen (vr)at ik als een bootwerker, niet normaal, maar mijn lijf hield het gewoon niet bij.. Ik had CONSTANT honger! Heb wel genoten van alles eten wat ik normaal van mezelf echt niet mag. Elke dag een puddingbroodje van de bakkerij Bart! ELKE DAG!!! hoera!. ik ben denk ik 4 kilo afgevallen tijdens het borstvoeding geven, nooit meer zo slank geweest als toen! maar ik vond het niet mooi, mn gezicht was echt lelijk, met van die uitpuilende jukbeenderen. Na 9 maanden was mn zoontje de borstvoeding zat, en toen ie 10 maanden was zat ik weer op mn gewone gewicht en had ik eindelijk niet meer de hele dag honger, maar mis ik nog steeds de puddingbroodjes van de Bakkerij Bart alleen daarom al hoop ik zo dat deze zwangerschap goed gaat... kom maar op met die borstvoeding... lekker eten!!!
ik had het ook aan het begin hoor! en al heel vroeg ik at gewoon alles wat los en vast zat haha vooral pizza. ik kwam ook wel snel bij aan het begin,maar nu heb ik die vreet buien niet meer gelukkig 8) ben bijna 30 weken en 14kg tot nu toe aangekomen pfffffffffff maarja is voor een goed doel he succes ermee
Heel herkenbaar! Ik barst ook van de honger. Ik heb vandaag gegeten: Ontbijt (06.30): - 250 gram vruchtenyoghurt - kopje thee Tussendoor (09.30) - 1 grote appel - 1/2 koekreep (kruidkoekreep van de Lidl) Lunch (12.30) - 3 bruine boterhammen - beker karnemelk Tusssendoor (15.00) - de andere helft van de koekreep Tussendoor (17.00) - 2 pruimen En nu heb ik echt honger. Nog een half uurtje en dan is mijn man thuis en gaan we lekker eten. Normaal gesproken zou ik om 09.30 alleen de appel of de halve koekreep nemen. Met de lunch zou ik dan 2 boterhammen nemen en de 2 pruimen van 17.00 uur zou ik ook niet nemen. Ik eet dus echt meer. Ik heb veel honger sinds ik zwanger ben. Ik ontzeg het mezelf ook niet, want ik heb het schijnbaar nodig. Ik denk maar zo dat mijn lichaam nu ook hard aan het werk is met al die celdeling enzo. Ik neem dus ook genoeg gezonde dingen mee naar mijn werk, want anders kom ik alleen maar in de verleiding om te gaan snoepen enzo. Nu eet ik wel meer, maar allemaal gezond, dus dat kan nooit kwaad.
Ha ha leuk topic. Wat heb ik vandaag gegeten: 7.00 2 bruine boterhammen chocopasta +glas ananassap + thee 10.00 bakje aardbeitjes 12.00 2 bruine boterhammen + 2 glazen drinkyoghurt + opkikkertje 14.00 peertje Tussendoor nog een stuk of wat salmiak snoepjes 18.00 uur Taco's (heerlijk!). Bij Isabella at ik haast niks omdat ik zo misselijk was maar volgens mij werd ik rond de 6 weken toen pas misselijk maar dat ben ik eerlijk gezegd een beetje vergeten.