kan het zijn dat ik zwanger ben??????

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door emni, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!!:)
    De ongi is idd uitgebleven alleen die 2 dagen dus das wel heel kort dacht ik...
    Morgen halen we direct zo'n predictor test proberen we die overmorgen
    Anders had ik al weer uit laten rekenen aan de hand van die 2 dagen ongi dat we van't weekend weer aan de slag moeten hoop toch echt dat het lukt of dat het al gelukt is....;)

liefs emni

2. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar toch als ik de symptomen lees van de anderen twijfel ik toch nog....

3. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag naar de winkel geweest om die predictor test te halen maar helaas hadden ze hier weer niet ...:x
    Moet nu weer tot morgenavond wachten dan kunnen we pas de stad in om een test te halen baal,baal...

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoi,

Spannend hoor. Ik zou gelijk die digitale van clearblue kopen. heb je er 3 in een verpakking en daar staat teminsten zwanger/niet zwanger op. Weet je gelijk waar je aan toe ben.

Laat je het weten?

xxx

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

heel spannend ik duim met je mee.

6. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    #26 emni, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    Hallo,

vorige maand was het dus toch niet gelukt helaas..

We hebben wel weer volop geklust en moet zeggen dat ik nu al weer een paar dagen behoorlijk misselijk ben de hele dag door en ik heb sinds 3 dagen een rare smaak in mijn mond beetje een bloed/metaal smaak heeft iemand hier ervaring mee??zegt dat wat??

Mijn buik rommelt ook de hele dag door en ben best wel veel moe de laatste week (waar ik normaal helemaal geen last van heb, ik ben normaal juist overactief word altijd gezegd hahaha)
    Ik heb ook sinds gisteren last van een soort maagzuur,en moet vaker plassen...
    Maar mijn borsten vertonen niks geen symtonen..

Zou het kunnen????
    Ik zei vanmiddag nog dat ik hoopte dat ik het mijzelf niet te veel aanpraat dat het zo is....

7. diaan2009

diaan2009 Lid

7 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi emni,

ik snap dat je elke maand van alles in je lichaam kan voelen (en dan denkt: zou het????)
    alleen kun je daar niet echt van uitgaan...het enige dat je kunt doen is straks testen.

zelf heb ik ook vaak gedacht,dat ik zwanger was..maar dan was de test toch weer negatief.

en nu dat het juist raak is,heb ik helemaal niet zo veel gevoeld.
    zo zie je maar weer dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.

ik hoop dat je snel kan testen en een mooie tweede streep te zien krijgt!

groetjes,Diaan

8. winniethepooh89

30 jan 2009
    9
    0
    0
    Sittard
    hallo,

Ik snap er niets meer van mijn cyclus.
    De vorige week moest ik op dinsdag ong worden maar ik kon geen test doen omdat ik op vakantie was.Toen ik op vrijdag een test wilde doen was ik net ong geworden. Ben de vorige week veel naar de wc moesten gaan ( normaal nooit veel voor dat ik ong moet worden). Sinds een paar dagen lijkt het ook of ik een buikje begin te krijgen.

Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt of kan mij iemand tips geven.

9. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Ik snap er ook nog steeds niks meer van
    ben al 2 dagen overtijd en heb net weer getest met test van kruidvat
    en weer negatief...
    Kreeg vanmiddag ook weer opeens een metaal smaak in mijn mond dat was net weer 2 dagen verdwenen...
    Zal wel weer ongi worden helaas maar wacht nog een beetje hoopvol af....hoop het zo!!!

10. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ladies, zoals jullie kunnen zien aan mijn banner hier hetzelfde euvel.
    Vorige week een kleine bloeding met afscheiding gehad en daarna niets... Normaal ben ik zo regelmatig
    Wel moe, maar heb ook een drukke periode achter de rug en slaap slecht...
    Kan ik eigenlijk al testen, ik durf eigenlijk niet... ben zo bang dat m'n ongi toch nog komt van het weekend...
    Wie stelt me gerust?

11. Nala22

Nala22 Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Hoi dames,

Hier nog een geval van ik-weet-het-niet-zeker...

Zoals jullie zien heb ik 29-08 m'n spiraal laten verwijderen en ben ik al 5 dagen ongi geweest...(Nu vraag ik me toch af of ik ook echt ongi was)

Heb sinds 2 dagen steken/zeurderig gevoel in m'n baarmoeder en die steken trekken door naar m'n linker lies.
    Ook last van m'n onderrug.

Heb vandaag een gevoelige test gedaan van predictor en die was nega.

Denk dat ik over een paar dagen maar weer test met die 2 voor 5 van de kv.
    Heb ik nl. al veel goede verhalen over gehoord.

Succes allemaal in ieder geval, ik hou jullie op de hoogte ;)

Groetjes Nala

12. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben inmiddels 5 dagen overtijd!!! En al heel wat negatieve testen gehad. Heb soms wel het gevoel dat ik ongi moet worden,maar het blijft tot nu toe uit. Verder ben ik erg moe, veel misselijk.
    Kan het alsnog gebeuren dat ik positief test?Of zal ik de hoop maar opgeven???
    Wie herkend dit?

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik herken het nog niet. maar neem je je temp op? wat is je ochtend temp ongeveer?

sterkte!

14. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dank je voor je reactie
    Nee ik heb nog geen temp opgenomen ik kan het morgen vroeg alsnog doen...
    Nog steeds niet ongi in elk geval dus.....

15. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    oke klinkt mischien stom maar ik heb gehoord dat als als je teveel bezig bent met het zwanger worden en hopen dat je niet ongesteld word. kan je je menstruatie onbewust uitstellen. geen weken natuurlijk maar ik had dat ook een paar keer. ik was al 5 dagen te laat met ongesteld worden en toen werd ik het toch:s terwijl ik echt dacht dat ik zwanger was. 4 keer een test gedaan en 4 keer weggegooid geld. toen heb ik maar gewoon gedacht van we zien t wel en op een gegeven moment dacht ik huh!? ik ahd 2 weken geleden ongesteld moeten worden. toen heb ik bij de dokter een zwangerschapstest gedaan. kost t je ook geen geld:p

groetjes en succes

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Emni,
    Hoe voel jeje? Ben benieuwd wat je temp morgen is. Als is ie rond 37 dan zou het misscihen wel pos kunnen zijn.
    Hoe voelt je BM ? Niks geen sporen rood?

Spannend, ik zal voor je duimen!!!

17. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Wie helpt mij uit de brand? Ik lees me gek op dit forum maar kan niet echt een antwoord vinden. Mijn cyclus is niet echt regelmatig, minimaal 22, maximaal 29. Vandaag is mijn dag 26 en mijn geduld was op. Test gedaan (predictor) en echt een heel lichte streep in het testvak. Mag ik al blij zijn? Of moet ik een dikke vette streep hebben?

18. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi
    Wat een berichtjes allemaal dank je!!:)
    Mijn temp was ong 36,5 maar was laat met tempen weet ook niet of hij goed werkt, zal straks even een nieuwe halen..

Heb vanmorgen de dokter maar gebeld moet er vanmiddag tegen 3uur zijn spannend ..ben benieuwd wat hij zegt...
    Laat het wel weten..

Wat betekend bm?baarmoeder??
    sorry wist het niet..:(
    Nog niks geen rood zo helder als wat!!

liefs emni

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    #39 Pina82, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
    @ Sasha>
    spannend. Morgen met ochtend urine testen, dan heb je een beter beeld! Een kleine gefeiliciteerd dan !!

Ik hoor het morgen wel van je ;)

@ Emni: ben benieuwd wat je huisarts zegt!! Spannend. .. 36.5 is wel aan de lage kant.

Liefs Pina

20. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hi Pina,

Dank je!
    Vanmorgen had ik alleen nog maar zo'n Predictor liggen en die schijnen onbetrouwbaar te zijn, maar had een lichte streep. Vanmiddag de KV weer gesponsord en de KV test twee voor 5 euro gehaald. Ook nog maar een digi CB er tegenaan gegooid. Die gaan we straks maar weer doen, want hier op het werk met zo'n ding aan de slag lukt niet echt onopvallend.

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina