Ongesteld...en licht positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noa1988, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hoi iedereen,
    Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Ik heb 25 mei gestopt met de pil en 28 mei daarna ongesteld geworden. Nu ben ik zaterdag weer ongesteld geworden, dus precies na 4 weken. Toch voelde ik me anders dan anders en heb ik vanmiddag toch een test gedaan. En nou heb ik een lichte positieve test in handen... Kan ik nou toch zwanger zijn..?
    Hmm...misschien vrijdag nog maar een testje voor de zekerheid.
    Groetjes Noa

2. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Een streep is een streep, dus zou ik voorzichtig zeggen dat je zwanger bent.
    Ongesteld worden tijdens een zwangerschap is mogelijk.
    Vaak is deze ongesteldheid dan minder heftig. Vooral de eerste maand kan dit voorkomen. Hoop voor je dat je zwanger bent.

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

een lichte streep kan ook duiden op een vroege miskraam. test over 2 dagen weer en kijk of de streep ook duidelijker wordt en het vloeien stopt.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had ook een lichte test en de dag erna ongie geworden, 4 dagen over tijd... helaas dus niet zwanger, maar is het vroeg mis gegaan.
    ik hoop dat jij gewoon zwanger bent, maar helaas is de kans er ook dat het mis is gegaan. om het zeker te weten, zou ik over 2 dagen nog eens testen, als ie dan duidelijker is, ben je toch zwanger, als ie minder is, is het slecht nieuws...
    ik duim voor je.

Deel Deze Pagina