Echt meiden, Grrr... Mijn vorrige zwangerschap is zzzzzooooooooo makkelijk verlopen maar nu nog maar 7 weken zwanger en het is al echt anders. Ik heb continue, maar dan ook echt continue het gevoel dat ik naar de wc moet. Ik ben de wc nog niet af of het voelt al of ik een dag niet naar de wc ben geweest. Is het nou wel of niet evrstandig naar de wc te blijven lopen? ik weet t niet meeR? Ben zo verschrikkelijk moe, wordt er kriebel van. Ben niet te genieten en wordt er zelf zelfs gek van. Gewoon 0 energie. Als ik opsta wil ik direct weer slapen. Onmogelijk met een baan en een kleine van 15 maanden. Eigenlijk baal ik overal gewoon ff van, alles wat ff niet wil zoals t moet. Dat mn net nieuwe schoenen van 3 weken geleden, nu al kale plekken en losse zolen vertonen. M;n vriend ineens zn vrije dag moet werken, er vandaag geen water uit de kraan komt door onderhoud... T zal er wel bij horen, maar tjee wat wordt ik moe van mezelf. Sorry voor mij geklaag groetjes
Tja een volgende zwangerschap is vaak wat heftiger... qua vermoeidheid.. (je hebt al een gezin om voor te zorgen) maar ook qua bandenpijn, bekken.. voorweeen, rommels... etc. etc... sterkte iig..!!
Heerlijk toch om ff te zeuren?? En dat mag..!! Iedereen ervaart elke zwangerschap weer anders. Dus dat deze zwangerschap niet zo vlotjes verloopt als je vorige, is helemaal niet raar. Ik zou inderdaad niet elke keer naar de wc gaan en er aan toe geven, de kans is namelijk erg groot dat je sluitspier hierdoor minder stevig wordt en je daar op het eind weer last van krijgt. Misschien wel een idee om even te laten testen op blaasontsteking???
meid super vervelend bah bah bah!!! ik ben nu 9 week onderweg van mijn 1e.... en kom nu net weer een beetje in een energielevel dat ik denk ja... zo wil t wel... de 1e 7 week was ik ZO moe kon niet eens een half uurtje tot uur met de hond lopen zonder 5 stops te maken... hoop dat t nog wat verbeteren gaat...
Had al laten controleren op blaasontskeing, niks gevonden. Maar wordt er zo gek van! normaal ga ik twee of 3 keer per dag naar t toilet maar nu voor mn gevoel wel 1000 x.
hier precies het zelfde hoor bij de zwangerschap van me zoontje nergens last van gehad nu hij is 15 maanden en is het echt een stuk zwaarder je kan niet meer zo veel rusten ik moet heel veel naar de wc en ben heel de dag moe had gehoopt dat het over zou gaan na de 12 weken maar helaas nog steeds moe
Ik ken het! Pfff... ben heel moe en emotioneel incontinent En last van misselijkheid, waar ik bij zoonlief geen last van had. Voel me tegenover hem ook best een beetje schuldig... Van zijn anders zo actieve moeder is weinig meer over!
tja als er iets is wat je tegen die vermoeidheid kan doen??? ik ben tot alles in staat!zit me zelf alleen maar in de weg.
meid ik ken het. ik ben nu ook zwanger van de 2e en ben nog steeds moe. mijn dochter is 2,5 jaar en die kan ik nu ook niet meer beuren omdat ik bekken instabiliteit heb, de vorige keer had ik dat pas met 34 weken, deze zwangerschap valt mij ook veel zwaarder dan de vorige. nu maar hopen dat de bevalling mee valt ha ha.
Ik vind deze zwangerschap ook zwaarder terwijl ik bij sem ook veel bekkenpijnhad en galaanvallen... maar nu de eerste 16 zo misselijk dat ik niets binnen hield daarna hele dagen hoofdpijn. Ook heel veel naar de wc in de nacht ook enz. En moe pffff. Tis gewoon zwaar en ik zit er ook wel eens doorheen