Jullie ook al bijna "aandeelhouder" van ovulatietesten fabrikant?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl13, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie dat ook? Dat je denkt van Goh volgens mij gaan ze binnenkort wel contact met me opnemen dat ik aandeelhouder ben geworden.:D Inmiddels al voor een best bedrag aan ovulatietesten gekocht..... de Clearblue Digital (en dat voor een lachend gezichtje ha ha) zijn toch wel het duurste.:$

Misschien is er wel iemand hier die ovulatietesten overheeft en ze tegen een leuk bedrag wil verkopen.:(

Zo niet dan gaan we gewoon door met het investeren in aandelen ha ha;)

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Heb je wel is naar de ovulatiedipsticks vqn zwanger en kids gekeken ? deE vallen wel mee in de prijs

wij hebben de ovulatietesten industrie ook goed geholpen.... haha

3. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip

Ik heb direct op internet gezocht
    Home  - Zwanger & Kids

dat scheelt een hele hoop inderdaad! Bedankt voor de tip.
    Zijn ze trouwens een beetje makkelijk leesbaar? Of moe tik me erna gaan aanmelden op het topic vage ovulatietesten? ha ha

4. EvaMaria

EvaMaria Lid

13 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonder meer die van Zwanger en Kids.
    Na eerst veel vals-positieven met andere tests (met name KV) te hebben gehad, heb ik deze gekocht. Veel goedkoper, zeker die dipsticks. Ze werken bij mij als een tierelier. Niet dat ik zwanger ben, maar ik weet in ieder geval precies hoe mn cyclus verloopt :)

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Inderdaad, ik ben ook super enthousiast over zwanger & kids. Positieve ovulatietest, dag erna eisprong en netjes 13 of 14 dagen later menstruatie, klopt exact. Nu nog liever geen menstruatie na die 13 of 14 dagen, maar de ovulatietesten zijn in ieder geval super en mooi goedkoop!:D

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik vind ze super
    afgelopen dec kwam mijn eisprong eerder en zag dit toevallig door de z&k ovulatie testen en kijk wat het ons heeft gebracht ben weer zwanger... zonder die testen hadden wij verkeerd geklust want ging altijd uit vandag 14 en nu kwam hij dag12 kortom..... ik ben er super blij mee......

7. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn goede berichten! Gefeliciteerd

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haha grappig dit topic gelukkig voor mezelf ben ik geen aandeelhouder;) ik voel me ei altijd zo duidelijk springen en me cyclus is gelijk op rit na stoppen net als voor de tijd dat ik ac gebruikte dat ik de ovulatietesten niet nodig heb ;)
    succes allemaal

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Telt aandeelhouder zwangerschapstesten ook? Ik verwacht elk moment een telefoontje ;)

Ik heb idd van de week die dipstick testen besteld. Het kost allemaal al genoeg en die testen in de winkel van 5 tot 15 euro... pfff. Nu heb ik 6 sensitesten voor 6,95 geloof ik, uit mijn hoofd gezegt.

10. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha ha ja aandeelhouder in zwangerschapstesten is ook heel goed mogelijk. Wie weet ben jij daar straks wel de nieuwe baas en ik bij de afdeling ovulatietesten ha ha.

En GOEDEMORGEN allemaal trouwens!! We gaan er weer een mooie vrolijke dag van maken he

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah ik zie het al voor mijn .... zo mevrouwtje u heeft zoveel ovulatie testen gebruikt wij zatten te denken we maken u hoofdovulatietesten ;) hahah en je salaris word uitgekeerd in ovulatietesten

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoofdzwangerschapstester meldt zich voor duty :D haha

13. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha ha
    gelukkig wordt er nog gelachen ha ha:D:D

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pfff sorry dat was ik al hoor ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik vind CB wel fijner dan zwanger en kids. Ik heb niks met het vergelijken van streepjes haha. Dus ik wilde je even de volgende link doorgeven als je dat zelf ook fijner vind.
    Clearblue Digital Ovulatietest 20 st? Bestel op Drogistplein:

Hier kosten 20 stuks 37,95 (geen verzendkosten) en ik betaal bij Kruidvat 32,95 voor 7 stuks, dus dat scheelt in ieder geval al weer.

16. girl13

girl13 Actief lid

12 jan 2012
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Babke....
    bedankt! Dat scheelt inderdaad een hoop vergeleken met de prijzen in de winkels.
    daar kosten 20 st geloof ik bijna 50.-!

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Laten we de titel delen. :D

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    nou ik ben nu zwanger :p dus als ik met zwangerschapsverloof ga mag jij oke :p ;)

19. dagdromertje

14 sep 2007
    63
    0
    0
  20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    haha, okay okay, als ik maar voor sep 12 zwanger ben hoor, anders duurt het nog zo lang! :D

Deel Deze Pagina