dit wordt ook onze ronde nr 3 donderdag testen! heb nog nergens geen last van alleen vorige week tijdens de eisprong ..paar dagen daarna last van me onderrug en buikkrampjes dus wie weet ? heb nu alleen last van stemmings wisselingen greetz Sandra
Ik meld me ook, heb 2 lange cycli achter de rug na mijn mk in mei. Aan de hand van het vruchtbare slijm kan ik gelukkig wel weten wanneer het moment er is. Succes iedereen, we gaan er weer voor!
Dames, wat duurt het weer lang! Heb net mijn eisprong achter de rug (banner klopt niet helemaal) en kan nu dus op het wachtbankje... Pfff, laten we hopen dat de laatste 2 weken snel voorbijgaan.
hoi hoi iedereen denk dat mij lichaam me voor de gek houd hier en daar een krampje maar ook spontane misselijk ook last van winderigheid .... ik wacht en wacht maar ... maar ben bang dat de duivels er aan komen
Dames kon weer nie wachten heb net een test gedaan misschien te vroeg maar helaas nog geen teken van een zwangerschap op de test we wachten nog maar ff af
Hollo, Meld me ook aan. Zit nu ook in mijn 3 de ronde nog maar pas. Zie er alleen tegen, tegen al dat wachten.
Joh, over 28 dagen is 't weer om En hopelijk hoef je dan geen nieuwe ronde in. Kom op, kop op allemaal, hoor! Ten slotte is ronde 3 nog maar ronde 3!
@ Freewilly Je hebt ook gelijk, als die dagen weer voorbij zijn denk ik altijd: waar heb ik me druk om gemaakt achteraf gaat de tijd heel snel! Maar goed, ik ben nogal ongeduldig! Na een jaar ontpillen duurt het allemaal zo lang We moeten ook niet al te veel zeuren
hiero nog iemand! Ben in mei gestopt en nu de 3e ronde voor het echhie! Ik vind het wel lang duren zeg! hahaha, dacht altijd, mmm dat is zomaar gepiept. Maar niks is minder waar en hoe meer in hier lees hoe normaler het wordt om te wachten! Het is heel normaal dat je niet meteen zwanger bent! Dus we gaan vrolijk verderssss! Groetjes!