kan het zijn dat je iets voelt na u eisprong van een eventuele zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anikas, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Dag allemaal,

Zoals in mijn titel staat,kan het al zijn dat je iets voelt na u eisprong?zijn er dames die al iets voelde en zo ja wat juist na de eisprong en die toch bleken zwanger te zijn?
    We proberen zwanger te worden en ik verlang er heel hard naar...misschien beeld ik het me daardoor gewoon allemaal in dat ik al vanalles voel. ..maar zijn er dames die dit herkennen?
    Veel liefs

2. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij voelde ik me anders vanaf Dpo 5 maar dat was echt puur een gevoel. Dpo 1,2,3 en 4 niets gemerkt! Andere symptomen begonnen met 6 Dpo en 9 dpo positief getest :)

anikas vindt dit leuk.
  3. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Aah echt...proficiat alvast!hoe ver ben je al?mag ik vragen met wat je juist getest hebt op u vroege zwangerschap?via een zelftest of via een bloedonderzoek?

Wasabi vindt dit leuk.
  4. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Ah ja ik zie het niet helamaal vanonder. ...hahaha.sorry maar ik ben nieuw hier en ben nog niet met alles mee,ik zie het aan je onderschrift,.
    Nogmaals proficiat en geniet van je zwangerschap!

Wasabi vindt dit leuk.
  5. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel!! Ik ben nu 3.5 weken. 13 okt had ik mijn eisprong en 9 Dpo testte ik heel licht positief met zowel kruidvat (kv2v5 kruidvat 2 testen voor 5,- euro) en Early Predictor. Dpo 10 liepen mijn kv2v5 al op en gister 11 Dpo cb digitaal geeft 1-2 weken aan :) dus geen bloedtesten.

anikas vindt dit leuk.
  6. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Geeft niet hoor...dat geldt voor iedereen in het begin hier. Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Wel handig zoals je al eerder deed om dan op reageren te drukken of eerst een @en de naam dus bij mij @Wasabi ;)

anikas vindt dit leuk.
  7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij hebben er bijna 3 jaar over gedaan. Ik kan mezelf dus wel ervaringsdeskundige noemen denk ik. In de tijd dat ik nog niet wist dat ik niet op natuurlijke wijze zwanger kon raken heb ik zeker 10 keer gedacht nu is het raak want ik voel dit en dit. Als je zo naar iets verlangd kan je lichaam je heel erg voor de gek houden. In ieder geval heel veel succes en hopelijk hoef je er niet al te lang op te wachten.

Be Happy en anikas vinden dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.306
    17.365
    113
    Bij beide zwangerschappen helemaal niets bijzonders gevoeld.

Direct na eisprong lijkt me onmogelijk, er is dan nog niets ingenesteld.

anikas vindt dit leuk.
  9. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Hahaha...dank je.bedankt dat ik vragen mag stellen zonder moeite...lief van u!ooh allemaal nog zo pril.geniet r zo hard van en ik hoop/wens dat alles goed mag verlopen voor jou.
    Dit is nog maar onze eerste ronde maar toch. ..ik verlang er zo hard naar.
    Heb heel lang achter "de juiste persoon" gezocht en nu ik hem heb wil ik dat het allemaal zo snel gaat,haha.

10. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Dank je voor u reactie.heel erg bedankt voor de goeie raad.
    Ik krijg hart pijn door u bericht te lezen...al zoveel pech gehad.ik hoop dat het gelukt nu wel aan jullie kant is en dat je een voldragen zwangerschap mag hebben.
    Geniet ervan en hoop zo hard voor jou dat je binnen een periode inderdaad een klein wondertjes mag vast hebben in u armen.veel succes nog!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik voelde al iets op 4dpo, maar dacht ach dat zal vast niet. Vanaf 8 dpo kwamen er voor mij herkenbare symptomen bij en 10 dpo testte ik ook licht positief. Net als Wasabi dus.

Maar ik weet nog van mijn 1e poging om zwanger te worden van de 1e (dit is de 2e)dat ik van alles dacht te voelen, maar dat ik gewoon ongesteld werd. Nu herkende ik alleen alles van mijn 1e zwangerschap. Heel verschil denk ik.

anikas vindt dit leuk.
  12. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Proficiat met u zwangerschap! Geniet ervan en dat alles goed mag verlopen!
    Bedankt voor je reactie.
    Waarschijnlijk omdat ik dit zo graag wil dat ik mezelf van alles "wijs" maak.
    Maar toch hoop ook ik op een klein wondertje of wondertjes .

13. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Bedankt voor u reactie en om ook u ervaringen te willen delen met mij,dank je!
    Ook jij een hele dikke proficiat met u zwangerschap!
    Geniet ervan en veel succes gewenst!

14. tammie39

tammie39 Actief lid

29 sep 2017
    225
    155
    43
    Vrouw
    Wat voelde je dan op 4dpo? Ik had vrijdag een positieve ovulatie test en zondag mijn ei die voelde ik duidelijk en sinds vandaag veel last van mijn linker lies en voel dat mijn borsten anders zijn

15. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    @anikas het kan zeker maar net wat de andere meiden zeggen denk je ook heel veel te voelen.

Wij zijn nu in ronde 1 voor kindje 3. En ben sinds 4 dpo al misselijk/vieze smaak en veel slijmverlies. Als ik het vergelijk met de vorige 2x dan zou ik zweren dat ik volgende week positief test. Zo niet... dan neemt mijn lichaam mij goed in de zeik deze keer.

Iedere ronde is te lang als je een baby wilt. Hopelijk is het snel raak vior jullie!

anikas vindt dit leuk.
  16. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw

Ooh ik hoop het zo hard voor u...laat iets weten als je positief test,zou fijn zijn.hopelijk is u gevoel juist en test je positief!

Ja inderdaad...ik denk omdat je er zo hard naar verlangt dat u lichaam u gewoon mee voor de gek houdt...nog even afwachten ik

17. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Bedankt voor u reactie. Ik wil het zo vurig vandaar waarschijnlijk dat ik dingen voel

18. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik voelde helemaal niks, maar ben toch echt zwanger. Het verschilt ook denk ik ook van vrouw tot vrouw.

anikas vindt dit leuk.
  19. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hier ook niks gevoelt...er zijn zelfs vrouwen ook hier op zp die beweren zelfs de bevruchting gevoeld te hebben.

Ik weet het niet..het lijkt mij onwaarschijnlijk maar goed elk lichaam is anders.

anikas vindt dit leuk.
  20. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Proficiat met u zwangerschap! ☺Geniet

Bedankt voor u reactie.

Deel Deze Pagina