Ontpillen en misselijk..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nangi, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nangi

Nangi Nieuw lid

22 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi,

Ik ben sinds een maand aan het ontpillen, want we willen graag voor ons eerste kindje gaan. Naast wat krampen hier en daar door de maand heen ben ik nu een week overtijd. Nou weet ik dat de menstruatie bij sommige vrouwen op zich laat wachten en daar maak ik me ook niet zo druk om. Alleen ik ben zo ontzettend misselijk dat ik even niet weet wat ik er mee moet. Iemand misschien die er ook last van heeft gehad en tips heeft? Ik ben trouwens niet zwanger want ik heb een test gedaan voor de zekerheid.

Alvast bedankt voor de tips

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wellicht een aanstaand griepje of wat verkeerd gegeten? Of het komt door verandering in je hormonen door het stoppen met de pil. Je lichaam moet het nu zelf weer op gaan pakken.
    Hopelijk is het snel raak

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Het kan ook progesteron zijn ik heb daar Het eerste jaar heel erg last van gehad, dan was ik onder andere ook extreem misselijk.
    Tips heb ik niet voor je want er is helaas niet veel aan te doen.

4. Nangi

Nangi Nieuw lid

22 sep 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben nu al bijna twee weken misselijk, dus dat lijkt me een lang virusje als dat zo zou zijn. Het gaat zo nu en dan ook wel weg alleen blijft het terug komen. Hopelijk komt er binnenkort een einde aan.

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Dat zou echt van progeston kunnen komen. Dit wordt aangemaakt na je eisprong. Dus wie weet breekt je menstruatie elk moment wel door. Hoop dat je snel meer zekerheid hebt en verder kan

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je denkt dat de misselijkheid van een zwangerschap komt, dan moet een zwangerschapstest onderhand knallen, want dan zou je al 2 weken HCG aan moeten maken....

Verder zeg je een week overtijd te zijn. Overtijd zijn bereken je aan de hand van je eisprong en niet aan de hand van voorgaande pilcyclussen.
    Wanneer was je eisprong en hoe heb je deze gevonden?

Deel Deze Pagina