Hoihoi, Op het moment ben ik 39 weken en 4 dagen zwanger (banner klopt niet) Van de eerste. Ik weet echt niet wat ik moet voelen en wat ik als weeën moet beschouwen ik loop al 10 weken met indalings weeën en elke keer komen die weer terug die herken ik nu wek maar die worden met de dag pijnlijker en ben echt soms niet in staat te lopen of op te staan. Nu heb ik sinds een dag of twee ook een raar gevoel in me buik wat niet heel regelmatig is en wat doortrekt naar mijn rug. Ook heb ik constante harde buiken hij blijft knoe7rt hard en eigelijk word ie maar zelden weer zacht alleen in de ochtend is die normaal alleen ervaar ik dit niet als pijnlijk hooguit een beetje vervelend. Nou is het zo dat alle vrouwen in mijn famillie hele snelle bevallingen hebben gehad en eigelijk de ontsluitings weeën hebben ze weinig gevoeld ze hebben het ervaren als een beetje zeurderig gevoel ik mag niet thuis bevallen dus ik ben bang dat als mij dit gebeurd ik een probleem heb. Vind het zo verwarrend omdat ik echt niet weet wat ik voelen moet Edit: als de kleine beweegt doet het ook erg pijn
Nou ben bij de vk geweest en volgens haar lag hij er erg relaxed bij dus een bevalling zal er nu nog niet in zitten haha. Ik draag een eigenwijs jongetje denk ik!