Herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essiee, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiee

    essiee Actief lid

    28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

    Even een vraagje!

    Ik moet over 9 dagen ongi worden, maar heb vandaag last onder in de rug en het gevoel dat ik ongi moet worden.
    Herkent iemand dit en was je toch zwanger of moet ik de hoop opgeven?

    Ik lees vananvond jullie reacties wel moet nu snel verder met werken.

    Liefs essiee
     
  2. Ilse100

    Ilse100 Actief lid

    4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Ik zou de hoop niet opgeven. Volgens mij zegt het nl niets.
    Het is volgens mij heel gebruikelijk om ongi verschijnselen te hebben terwijl je zwanger bent. Het hangt allemaal een beetje met elkaar samen.
     
  3. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    hoi

    het kan zijn dat je zwanger bent natuurlijk

    ik weet niet hoelang je al bezig bent
    maar ik had toen ik net gestopt was met de pil constant verschijnselen van een zwangerschap
    helaas bleek dit steeds weer een teleurstelling.
    ik hoop voor je dat je natuurlijk zwanger bent, en ik wil je niet ontmoedigen maar hou het wel in je achterhoofd dat je er niet teveel vanuit gaat dat je zwanger bent.

    ik hoop oprecht voor je dat het wel zo is!

    groetjes Diana
     
  4. Jammeke

    Jammeke Lid

    12 jun 2007
    79
    0
    0
    ik heb precies het zelfde gehad ik kan over 6 dagen testen maar heb nu nergens meer last van die krampen en rugpijn heb ik 3 dagemn gehad.

    we moeten dus maar afwachten of het voor ons positief uitpakt!

    groetjes jammeke
     
  5. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Die rugpijn kan wel op ongie wijzen, maar is wel een beetje vroeg dan hè.
    Afwachten maar. Hoop voor je dat 't raak is.
     
  6. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik had vorige ronde ongeveer na mijn eisprong veel buikkrampen en steekjes en lage rugpijn, ik dacht toen ook dat ik misschien zwanger kon zijn maar helaas zijn de duivels toen gekomen. Ik ben trouwens al meer dan een jaar van de pil af. Het zegt volgens mij dus helemaal niks.
     
  7. essiee

    essiee Actief lid

    28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook al 1 jaar bezig dus het is geen ontpillen.

    Ik weet het ook niet meer, denk dat mijn lichaam me deze ronde weer voor de gek houd en goed ook.

    We wachten "rustig"af. Ben ook ontzettend moe!

    Het enige positieve is dat mijn vriend nu blijft volhouden dat het raak is en de andere keren heeft ie elke keer gezegt dat het niet raak is.

    liefs essiee
     
  8. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik had een aantal dagen voor m'n NOD ook ongi krampen. En zie m'n banner.
     
  9. essiee

    essiee Actief lid

    28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd jorntenfemmigje !

    Klachten zijn wat minder geworden alleen de rug voel ik nog. Pijn is iets anders geworden minder zeurend.
    Ik hoop dat ik jou voorbeld mag volgen deze ronde.

    Liefs essiee
     
  10. Cindy1975

    Cindy1975 Bekend lid

    8 okt 2006
    551
    0
    0
    Ook ik dacht dat het weer niets was omdat ik zulke ongi krampen had, maarrrr......een paar dagen later geen ongi, testje en ....positief! 9 maanden later was Dewi daar! Dus wie weet! Ik hoop t voor je!
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik had mijn eerste zwangerschap ook ineens heel erge ongiepijn ik was ergens waar ik niet weg kon zomaar ik d8 ik word echt heel erg ziek maar ik bleek wel zwanger te zijn,.,,,

    succes
     
  12. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja ik ook gewoon ongi pijn paar dagen voor mijn NOD...'t werden 2 mooie meiden .....
     
  13. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hiii essiee..
    Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, en ik wil je niet ontmoedigen maar hetzelfde gebeurte met mij ook, ik was bijna 10 dagen overtijd en had dezelfde pijn, ik dacht ook toen dat ik zwanger was maar heelaas was het gewoon een prettig gevoel... dus hou het wel in je achterhoofd dat je er niet teveel vanuit gaat dat je zwanger bent...het kan zijn dat het menst. pijn is.
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet je..van al die rare veranderingen die je af en toe hebt en wat symptomen van een eventuele zwangerschap zou kunnen zijn, moet je je niets aantrekken, evenmin als dat je totaal geen klachten zou hebben dat het niet "raak" zou zijn....

    het lichaam is een raar iets dat je op ieder moment in de maling kan nemen waardoor je in de war kunt raken dat je je dingen in het hoofd gaat halen...

    je kunt simpelweg niets meer doen dat je tijd "uitzitten" tot je nod.

    pas dan kun je pas weten of je wel of niet zwanger bent....

    nu al denken dat het niets is en de hoop opgeven voor deze ronde is nergens voor nodig, evenmin om te denken dat het een zwangerschapsteken kan zijn, want door beide dingen kan je aardig in de rats zitten...probeer (heel moeilijk ik weet het) gewoon je ding te doen en er niet al te veel aan te denken...

    vaak op het moment dat je er totaal niet mee bezig bent of er geen erg in hebt blijk je ineens met een positieve test in handen te staan dat je ook dan ff niet weet wat te doen.... ;)
     
  15. essiee

    essiee Actief lid

    28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Ik probeer positief te blijven, maar ook niet te positief.

    MAar het zijn klachten die ik nog nooit gehad heb en ik had wel een steekjes maar niet zo laag, ze leken altijd van iets hoger uit de buik te komen.

    Volgens mijn vriend is het raak en als dat niet zo is geef ik hem lekker de schuld. hahahaha geintje!
     

Deel Deze Pagina