Denken jullie dat ik zwanger ben? Zit nu in onze 4e ronde. Heb onregelmatige cyclus.56-56-56-? Ben nu begonnen met zwangerworden vitamine pillen van kruidvat. En heb het idee dat ik zwanger ben, want aan mijn slijm voel ik alsof ik mijn eisprong al heb gehad half oktober. 6 okt 1e dag van menstruatie 21 okt eisprong (dacht aan slijm te zien) 6 nov ongesteld? 16 nov zwangerschapstest? .... of wachten tot december? gezien mijn cyclus? dat zou betekenen dat mijn cyclus weer goed is ( na gebruik van nuvaring) Ik voel nu al dagen pijn in mijn onderrug, wat ik altijd voel als ik ongesteld moet worden. Puistjes in mijn gezicht, en vochtige buik, plus veel slijmverlies! Wat zou het zijn en wanneer vinden jullie dat ik moet testen?
Heyy meid, Als je het zeker wil weten moet je even testje wagen.. Dan weet je waar je aan toe bent! Valt niets over te zeggen verder namelijk.. Ik hoop voor je dat je zw bent!
Tja ook geen idee..je kunt een testje wagen en als ie wit blijft en er komt nog geen ongi zou ik pas testen nadat je 56 dagen gehad hebt..gezien je vorige cyclussen.
Hoi, als je denkt je eisprong 21oktober te hebben gehad zou ik testen. Want ik zat zelf met hetzelfde dilemma ik was ook heel onregelmatig mijn laaste waren 42-36 dus had ook geen idee hoe of wat. Maar ik dacht ook me eisprong te hebben gevoelt, wat achteraf ook klopte op dag 15, dus de cyclus waarin ik zwanger was geraakt was maar 29 inneens. Dus ga er zeker niet vanuit dat je nu per definitie een hele lange cyclus moet hebben. Ik zou nu testen en als die negatief is volgende week weer.