Heeft predictor early een voorgedrukt streepje? Ik zie heel vaag een streepje, binnen de tijd. Maar het is heel vaag en niet roze. Het lijkt net een heel dun grijs potloodlijntje. Het is vandaag pas 6 dagen na mijn eisprong.
Ik heb nog niet gelezen dat de predictor een voorgedrukt streepje heeft. Het is wel een tuur hoor, ik moest ook inzoomen. Even afwachten of je over een paar dagen een mooie duidelijke test hebt.
Zo ziet het streepje er nu uit. Maar na 45 minuten mag ik dit niet meer aflezen . Het streepje is te zien maar er zit totaal geen kleur in. Het is echt bijna wit/grijs.
Nu zie ik het ook, spannend voor je!! Hopelijk over een paar dagen een duidelijk streepje tijdens afleestijd.
Ik had dit streepje ook 1 keer met de predictor early. Maar uiteindelijk was ik nelaas niet zwanger, al heb ik wel het vermoeden dat er misschien iets zat. Dus wie weet ik duim 6dpo is ook heel vroeg dus het zou zomaar kunnen dat je over een paar dagen een super streepje hebt
Ik heb een keer gehad een grijs/wit lijn op de predictor. Echter was deze negatief bij mij. Ik hoop het dat bij jou positief is .
Meestal is dit het begin van iets moois Mits je hem niet hebt opengemaakt, want daardoor kunnen ook streepjes ontstaan op deze test. Wanneer ga je weer testen?
Had ik ook zo en heeft even nodig om op kleur te komen vooral omdat je erg vroeg bent! Maar goed.. ook dat was hier zo het geval met zo vroeg! Succes.
Nooit geweten dat je zo vroeg al kon testen. Proberen te wachten tot dag 14? Lastig, dat wel. Dan weet je t zeker. Super spannend!
Ik heb wel indriogstreepjes gehad met predictor, maar die waren niet zo duidelijk als die van jou. Hopelijk kleurt hij over een paar dagen roze
De test van vanochtend (7/8 dpo). Eigenlijk nog het zelfde als vrijdagavond. Ik zie niet veel verschil. Ik kan pas vrijdagavond weer testen. Mijn vriend wil er perse bij zijn en die zie ik niet eerder weer dan vrijdag. Dit worden 5 lange dagen hahahaha.
Ik vind hem wel iets duidelijker Nog steeds niet heel overduidelijk maar dat zou op 8dpo ook wel gek zijn (vaak is innesteling pas tussen 5-10 dpo)