Kan het zo zijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jollie, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb samen met mijn vriend besloten om te stoppen met de pil, ben dus eergisteren gestopt. Nu moet ik maandag of dinsdag mijn ontrekkingsbloeding krijgen. Maar nu heb ik in de laatste week van de pilstrip de boel een beetje verwaarloosd, namelijk toch wel een paar keer de pil vergeten en ook wel 2 achter elkaar (ja waren toch al bezig over stoppen en door al die feestdagen ze vergeten). Nu hebben we in die tijd ook sex gehad en ik vroeg me af het dan mogelijk zou kunnen zijn dat je dan zwanger kunt zijn. Ja volgens de bijsluiter natuurlijk wel, maar als je zo lang de pil slikt kan het toch onmogelijk zijn in 2 dagen een eisprong te krijgen. ik denk hieraan omdat ik sinds gisteren een vreselijke steek in mijn lies voel die met vlagen weggaat en weer komt (wat zou dit kunnen zijn). Ook voel ik me af en toe niet zo lekker en ik heb hoofdpijnen die maar niet weg willen gaan. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie ervan denken. Zou toch een wonder zijn als ik nu zwanger zou zijn terwijl we net besloten hebben om voor een kindje te gaan.

Liefs =xx= Jollie

2. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    er wordt altijd gezegd dat de pil vergeten in de laatste week geen risico geeft. Echter wel in de eerste week. Dus ik denk niet dat je zwanger kan zijn.. maar ja, de wonderen zijn de wereld niet uit haha :)
    succes met klussen!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik denk eerlijk gezegt ook dat de kans heel klein is dat je zwanger bent.
    Ik denk dat de klachten die je nu hebt, meer tussen je oren plaatsvinden...
    Maar ja, zoals mamavanmerijn al zegt; 'De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja zover dacht ik ook al dat het allemaal tussen me oren zit, maar nu weet ik dat anderen er ook zo over denken. Dus wacht ik maar op oma...
    Alleen mammavanmerijn in de bijsluiter staat dat zowel de eerste als laatste week van de pilstrip de werking van de pil mindert als je hem vergeet. :(

Bedankt voor de reacties. Knuff Jollie

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    hmm ok. dat heb ik nooit geweten.. Ik heb hem 12 jaar geslikt.. Nu heb ik hem eigenlijk ook nooit vergeten dus heb me er nooit verder in verdiept. Ik was echt alleen op de hoogte van de 1e week.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat je je misschien van alles in je hoofd haalt, juist omdat je het zo graag wilt.. Als je je hier een beetje verdiept in de verhalen van dames die net gestopt zijn met de pil voor een kindje, dan zul je zien dat 99% van de dames dacht al zwanger te zijn omdat je allerlei dingen denkt te voelen.. Ik deed dat ook haha..

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ben ik weer...

Ik had gisteren of vandaag mijn bloeding moeten krijgen... maar tot nu toe nog steeds niks. Heb ook ontzettend last van rommelige darmen (winderigheid.. :oops: ) ook last van mijn maag. Wat denken jullie moet ik testen, of gewoon wachten omdat mijn bloeding toch wel zal komen. Aan een kant denk ik wel dat ik dat krijg omdat ik ook last heb van slijm.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs jollie

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Als je niet test kom je het nooit te weten!
    Ik acht de kans heeeeeeeeeeeeeel erg klein!

8. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Als jij denkt dat je moet testen, moet je dat doen. Dan weet je het meteen. Test je positief ( wat ik niet verwacht) heb je gewoon geluk. En test je negatief, weet je ook waar je aan toe bent en kun je vrolijk verder gaan met klussen! Sucs

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ik acht de kans zelf ook nihil... maar gewoon je gaat toch raar denken als je niet je regels krijgt op de momenten dat je ze normaal verwacht. Aan een kant vind ik testen dan zonde, omdat ikzelf ook denk dat het niet kan. Toch maar testen? test ik wel pas morgen, misschien dat ik het vanavond of morgen anders nog wordt.

Bedankt voor jullie advies... liefs xxx

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Het kan wel maar de kans lijkt me klein.. Bedenk dat als je stopt met de pil dat je cyclus wat in de war raakt waardoor je later of vroeger ongesteld kan worden en ook rare klachten kan krijgen.
    Ik zou denk ik nog even wachten tot je iets verder over tijd bent voordat je een test doet.. Zo zonde van de test anders..

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou ik ben nog niet zo lang gestopt. want deze week zou gewoon de stopweek zijn, als ik de pil a.s vrijdag weer zou slikken. Dus moet eigenlijk gewoon mijn bloeding krijgen zoals je die tijdens het pilgebruik krijgt. Maar heb de laatste week erg verzaakt bij het gebruik van de pil. Kan het misschien ook zo zijn dat ik waarschijnlijk nou een eisprong moet krijgen dat daardoor de bloeding uitblijft... of kan dat niet. Ik weet het allemaal niet zo.

Liefs jollie

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb geen idee eigenlijk.. Hoe is het de laatste week met je pilgebruik gegaan dan? Want als je de pil onregelmatig slikt dan kan je lichaam daar ook nog wel eens van in de war raken. Hoewel 1 weekje wel erg kort is.. hmmm ingewikkeld eigenlijk allemaal...

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja vind het zelf ook ingewikkeld... ik geloof er ook niet zo in. Maar vind het gewoon raar dat mijn bloeding niet komt... snappie.

Nou het is zo gegaan laatste week van de pilstrip had ik hem za en zo vergeten en deze 2 maandag ingenomen. Maandag weer vergeten, deze dinsdag ingenomen. Dinsdag weer vergeten, deze met die van woensdag ingenomen. en dan donderdag gewoon ingenomen tevens de laatste.

Ja echt verzaakt dus, maar we waren toch al van plan te stoppen. En door de feestdagen enzo er niet meer zo bij stilgestaan.

Ik wacht gewoon nog ff en als ik het allemaal niet vertrouw gooi ik er wel een testje tegenaan. Is ie negatief dan weet ik dat tenminste en dan kan ik wachten tot mijn eerste natuurlijke menstruatie.

Knuf jollie

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Trouwens het was de eerste week van een nieuwe strip... wilde de pil in eerste instantie doorslikken. Maar omdat ik donderdag de laatste heb geslikt, is het dus alsware de laatste week.

Snap je het nog allemaal... ikzelf bijna niet meer :(

15. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Nah, die pil zegt niks... Bij mij dan toch niet, lol!
    Deze baby en mijn jongste zoon zijn er gekomen mét de pil, bleek dat die te licht was.
    Stipt genomen, nooit een dag vergeten, nooit diarree gehad of misselijk geweest...
    Te sterke hormonen volgenjs de gynae.
    Ff testen als je niet zeker bent?

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Maar ik slik hem al 8 jaar, dan had er toch al wat eerder mis moeten gaan.
    Nouja dan heb ik de pil dan ook nog nooit in deze extreme mate vergeten, daar was ik dan wel weer voorzichtig mee.

Maja je hoort veel vaker dat men door de pil heen zwanger wordt.

Neem mijn schoonzusje bijvoorbeeld. zij was 17 en slikte de pil. op een gegeven moment werd ze niet meer ongesteld. Dacht dus dat ze zwanger was. tich testen gedaan, thuis en bij HA, deze bleken allemaal negatief. En de dokter maar zeggen dat het tussen de oren zat. Op het moment dat de HA haar wilde doorverwijzen naar het ziekenhuis bleek met de laatste test dat ze zwanger was. Inmiddels was ze al ongeveer 6 maanden verder.

Raar hoe het allemaal kan verlopen.

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hallo allemaal,

Kwas deze topic helemaal vergeten oeps...
    Maar ben dinsdag gewoon ongi geworden, het feest kan dus beginnen.
    Ben ook heel erg benieuwd hoelang mijn eerste cyclus kan zijn.

Maar omdat ik toch ongi ben geworden kan deze topic op slot.

Dus moderator doe er maar een slotje op!

Liefs jollie

Deel Deze Pagina