6 maanden zwanger en trouwen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijn, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He dames,

Het is misschien in het verleden al eens ter sprake gekomen hier, maar via de zoekfunctie kan ik het niet terugvinden.
    Ik ga in mei trouwen en ben dan hopelijk ruim 6 maanden zwanger.
    Geweldig dus, maar maak me toch een beetje zorgen over de jurk. Hoe hebben jullie dat gedaan? En hebben jullie misschien nog wat leuke adresjes? Liefst in overijssel en omgeving. (Beetje reclame maken mag wel toch? Hoop ik....) Mijn eerste voorkeur gaat uit naar een avondjurk, en dan in een donkere tint, dus bordeaux of groen. Heb a.s. zaterdag een afspraak bij Aimee in Enschede. Ben erg benieuwd. Iemand ervaring mee?
    Of als jullie nog andere tips of ideeen hebben over zwanger zijn en trouwen dan hoor ik het heeeeeel graag.

Alvast bedankt.

Dikke kus, Dolfijn

2. Niet meer actief

gefeliciteerd meid (dubbel dan he hihi)

Als ik het zou doen zou ik gewoon voor een mooie bruidsjapon gaan met een hoge taile, zoek maar eens op Holly Marie Combs (uit charmed) en haar trouwjurk, die zou ik kiezen dan :)

is toch prachtig zo zwanger, ze is op valentijnsdag getrouwd :)

3. Niet meer actief

4. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ik was nog maar net zwanger, dus niet zichtbaar... toen ik ging trouwen.. maar ik heb wel mijn jurk bij Aimee in enschede gekocht! Echt goede service en ben er heel tevreden over!

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    HI DOlfijn
    gefeliciteerd!
    Ik ben mei 2005 getrouwd, was toen 7 maanden precies
    De bruiloft was al gepland en de jurk al gekocht.
    Ze hebben mijn jurk echt volledig omgebouwd tot positiejurk

zal ff plaatjes zetten in mijn album. Een van bij het kopen en 1 van de dag zelf.
    Heb nu direct ff geen duidelijkere foto nu waar hij helemaal op staat op de dag zelf.

Je hebt speciale positiebruidsjurken. Maar het is dus ook een optie om een normale jurk om te laten bouwen. Als je het van te voren weet zal het wel wat extra kosten denk ik. Ik had geluk.. omdat het niet gepland was hebben ze het kostenloos allemaal vermaakt. Erg lief!

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    heb wel een gehele foto van mijn jurk gevonden.. Staat in album

Veel plezier met voorbereidingen enzo!

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ik was 6 maanden zwanger toen ik trouwde,
    ik heb een gewone jurk gekocht en die is helemaal omgeturnd tot zwangerschapsjurk, ben gewoon in de week voor de bruiloft moeten gaan passen en twee dagen ervoor de laatste keer gepast zodat als er dan nog wat gedaan moest worden dan zou ie zeker op tijd klaar zijn...

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ben afgelopen november getrouwd en was toen 23 weken zwanger. Ik heb er voor gekozen om niet in trouwjurk te gaan, maar heb toen gewoon een leuke rok met een mooi truitje en wikkelvestje gekocht.

ik wens je veel plezier met de voorbereiding en een hele mooie dag!

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik ben 4 augustus 2006 getrouwd ik was toen 7 maanden zwanger, er staat een foto van mijn trouwjurk in mijn album, ik had niet gekozen voor een jurk maar meer een rok met een truitje erop!
    Gefeliciteerd en succes met de voorbereidingen!

liefs, misspuma

10. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi hoi,

Ik ben ook getrouwd toen ik 6 maanden zwanger was. Heb toen een normale trouwjurk uitgezocht en deze is gewoon aangepast in de taille. Dit omdat ik altijd als kind mezelf in een jurk zag trouwen en dat waar wilde maken.
    Achteraf gezien had ik beter een broekpak of iets dergelijks aan kunnen hebben want, met hakken en toch oncomfortabele jurk was ik aan het eind van de middag al gebroken. Ik kon van ellende alleen nog zitten toen het echte feest begon :( .
    Wilde dit met je delen, zodat je weet dat het ook zo kan lopen... :)
    Ik wens je een fijne dag toe! :D

11. Niet meer actief

Hoi, ik ga ook in mei trouwen en als het goed is ben ik dan ook ongeveer 6 maanden zwanger! Ik heb al een jurk gekocht en ik hoop echt dat ze hem kunnen vermaken want het is echt mijn droomjurk, het is een rok met topje. Dus op zich lijkt me dat dat wel moet lukken.
    Ik ga het eind van deze maand vragen.

Spannend!

Mijn moeder zei vandaag nog: je moet wel goed eten anders valt je trouwjurk dadelijk zo van je lijf.....ze weet nog niet dat ik zwanger ben. :D

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Niet echt in Overijssel maar Future Maman heeft feest- en bruidskleding. Zitten in ieder geval in Groningen (vrij klein filiaal) en heel groot in Rotterdam.

In ieder geval wens ik je veel voorpret en een hele fijne huwelijksdag!

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zijn getrouwd toen ik 23 weken zwanger was, en ik heb mijn kleding gekocht bij it's time, hebben meerdere vestigingen door Nederland, en een speciale trouw afdeling.
    Het was dus wel echt een trouwjurk, maar wel een best eenvoudige, met een band erom en een wikkelvestje erover (wel in het wit). Ze hadden er ook allerlei andere kleuren.
    kijk eens op www.its-time.nl
    Ik heb ook veel gezeten tijdens de dag, en dat was hard nodig, en ik was echt gebroken aan het einde van de dag. Maar het was wel een super dag hoor!

Groetjes Daphne

14. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Wij zijn 3 weken geleden getrouwd, ik was toen bijna 35 weken zwanger.
    Ik heb ook bij It's Time een trouwoutfit gekocht.
    In mij geval een rok, luxe buikband en top, maar ze hebben ook jurken.
    Ik vond dat ik er heel erg goed geholpen werd!
    En ondanks mijn dikke buik voelde ik me toch helemaal de bruid (en zo zag ik er ook uit! :D )

Heel veel plezier alvast met het uitkiezen van je jurk!

Groetjes Diana

Deel Deze Pagina