Kan dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ProudMom28, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wil mijn twee testen ook even plaatsen, er is een maar een hele lange. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

IK heb ontregelde cyclussen. Ik kreeg daar primolut voor. Ik en mijn man hebben sex gehad in die periode het zal nu twee weken geleden zijn dat we sex hadden. Ik heb dus een flinke ongesteldheidsbloeding gehad, echt ongesteld zeg maar. Maar het is op gang gekomen door de kuur provera... Ik weet het niet meer, ben elke morgen heel erg misselijk mijn borsten zijn gespannen. voel mij anders dan anders. Het zou toch echt niet kunnen? Iemand ervaring mee?

Zou je door de ongesteldheid heen zwanger kunnen raken? Ik heb twee fotos van mijn testen die ik graag bij wil voegen. Het kan toch niet, ondanks menstruatie en provera? Bekijk bijlage 162916

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik zie toch echt een streepje! het is dus echt zo....

3. ProudMom28

Ja ik denk het ook hoor, hij is zo duidelijk. Maar ik ben echt zo ongesteld geweest door de kuur. Ik ga morgen digi kopen. Spannend vind ik het wel hoor.

4. Sandra1

Sandra1 Lid

25 okt 2010
    17
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    zuid-holland
    het lijkt er toch echt op!

Morgen nog even afwachten...

Vreemd maar wel HEEL LEUK toch?

Succes morgen

5. ProudMom28

Jaaaa zker heel leuk maar heel onverwachts, en heel bizar

6. happy3

happy3 Niet meer actief

En heb je nog getest? Sorry dat ik zo binnenval, maar ik gun je het gewoon heel erg

7. me83

me83 Niet meer actief

ja ben wel benieuwd hoor!

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Nou ik zie ook een streepje! Ik hoopp het ook heel erg voor je! hoop dat je tweede test gewoon een vette streep geeft!

Ik ben zelf sinds een paar daagjes echt misselijk, ik herken het van me eerste zwangerschap maar ben toch bang dat k het me inbeeld want het zou echt bizar zijn als ik al zwanger ben (15 juni spiraaltje laten verwijderen, maar ik dacht 16 of 17 juni ik weet niet meer, wel heeeel duidelijk me eisprong te voelen en die dag hebben we ook geklust.)
    maar vandaag getest, wel iets te vroeg dus, en niet met ochtendurine maar ik dacht missschiien, vanwege de misselijkheid.. maar was echt nog duidelijk negatief. Maar de test en me gevoel spreken zo tegen... Ik houdt dus nog een paar daagjes hoop, maar ben ook bang dat ik mezelf en me lijf me voor de gek houdt...

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Hoi,

Ik had tijdens primolut-kuur ook een positieve test.
    Gaf vorige week zwanger 1-2 weken aan.
    Moest stoppen met de kuur. Na 4 dagen kreeg ik een bloeding.
    Vanmorgen weer bij huisarts geweest en nog steeds een posi test van zwanger 1-2 weken. Moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo en bloed prikken. Hoop dat het er nog inzit....

10. ProudMom28

En En .... ?

@ Meiden ik weet het niet meer? kv blijven positief. De cb digitaal zegt echt niet zwanger. Ik ben kots misselijk en heb pijnelijke borsten.
    Ik ben het testen zo zat. kost geld en cb zegt echt van niet. Daar vertrouw ik op, ik ga ervan uit dat mijn lichaam vreemd reageert op de provera... Maar het is toch vreemd.

sorry voor late reaktie maar het is hier weer druk.

liefs

11. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet bloed laten prikken dan heb je meer duidelijkheid.

12. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik heb 1 test gedaan van cb en die gaf meteen zwanger aan. Dus cb is zeker betrouwbaar.

13. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    als je nog twijfelt had ik een test bij de h arts gedaan....
    en ja je kan ongi worden en toch zwanger zijn

14. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik heb KV nooit geprobeeerd alleen CB. En CB gaf aan dat ik zwanger was. Maar dat betekend niet dat ze altijd bij het rechte eind zijn. Ik bedoel ik had dubbel HCG op de dag dat ik teste omdat het er 2 zijn. Maar misschien was er nog niet genoeg hcg. Wat ik hier wel heel veel lees is dat kv het vaak al heel vroeg aan het hcg ziet. Dus misschien was het iets te vroeg. Het is in elk geval wel een echt streepje en geen indroogstreepje!

15. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    weet je het al?

16. ProudMom28

Hey meiden,

Nou ik ben een heel vreemd meisje ;) ik blijf nog steeds positief testen ik verlies nu al een dikke week rose slijm. een keer was dit zelfs bruin. Heb buikpijn. En test nu ook met cb positief. Of er sprake is van een zwangerschap????? Daar komen wij woensdag achter we krijgen een echo, weetje als het niet zo is het ook goed. Maar wij willen graag weten waar we aan toe zijn, dit is echt zo vreemd en bizar. Heb dat echt nog nooit eerder gehad.

Liefs

17. ProudMom28

oja en zeer pijnelijke boops...

18. w0nder

w0nder Niet meer actief

Spannend ProudMom, fijn dat je woensdag een echo krijgt, want je zit nu al zo lang in onzekerheid!

Ik duim voor je meis ;)

19. ProudMom28

Dankjewel wat lief, het is echt allemaal zo bizar. Nouja nog maar even wachten he ;) Ik hou jullie op de hoogte hoor.

Liefs

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik val ook maar even zo binnen maar wil je veel
    suc6 wensen woensdag en hopelijk je hier terug zien met
    heel veel blije gezichtjes in je tekst omdat het toch echt echt is dat je zwanger blijkt!

ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina