Iemand een idee wat het kan zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MMT, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMT

    MMT Lid

    29 mrt 2007
    57
    0
    0
    Donderdag avond heb ik sex gehad en ging daarna naar de wc... Toen ik ging plassen zeg ik dat er ook bloed mee kwam.(met eht kwakke):$
    Ik dacht daardoor dat ik dus wel ongie zou zijn geworden en deed een tampon in.. De volgende ochtend wil ik verschonen en lijkt het haaat of de tampon vast zit tussen iets... (wat het precies is daarbinnen weet ik niet:p) maar goed... dit was niet echt een fijn gevoel.. pijn onderin de buik.. Nu Mijn vraag... wat zou dit bloed kunnen zijn geweest en hoe kan het dat die tampon zeg maar een soort van klem zat!? Misschien beetje vaag maar hop dat iemand het weet...
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He MMT

    Misschien dat er tijdens het vrijen iets kapot is gegaan, door misschien te hard te vrijen.
    En die tampon: als ik zelf een tampon in doe en er zit haast geen bloed aan dan doet het erg pijn om die eruit te halen,dat komt omdat de tampon dus eigenlijk nog helemaal droog is maar door je eigen lichaamsvocht is die toch opgezet en dan doet het extra pijn wanneer je hem eruit haalt
    Een beetje hetzelfde idee wanneer jij niet nat bent en je vriend toch naar binnen gaat, dat doet vaak ook pijn.

    Hoop dat je hierwat mee kunt!

    Liefs Farfan
     
  3. MMT

    MMT Lid

    29 mrt 2007
    57
    0
    0
    Dat zou dan best wel kunne... maar is dat dan ook echt een pijn die je onderin je buik voelt? Echt een naar gevoel...
     

Deel Deze Pagina